vandtæt kasse i Træ

Hej..:)

Jeg er ikk så "ferm" indenfor træbranchen..

Men jeg vil ha et webcam til at køre live udenfor.. Derfor skal jeg enten finde et webcam som kan holde til vejret, eller lave en vandtæt kasse..:)

Og jeg tror jeg vælger den sidste..

Men hvilket træ vil i anbefale mig at lave kassen af?? og hva ka man gøre for at holde det helt vandtæt??

jeg havde tænkt mig at lave 4 sider og 1 bund i træ, og så forud et stykke plexiglas..:)

Når man nu har banket træet sammen, ska man så fue det indvendigt og udvendigt eller hvad??

Håber virkelig i ka hjælpe

På forhånd Tak
Hej.. Jeg er ikk så "ferm" indenfor... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Så ville jeg vælge at sætte kameraet indendøre og pege det ud gennem et vindue. Det er billigst og hurtigst. Alernativt, så køb et billigt IP kamera (kan fåes ned til omkring kr. 4-600,-) og et kamerahus med varmelegme (hvis det er til DK eller nordligere). Du kan evt. få et kamera med trådløst netværk, så slipper du for at trække kabel til kameraet ud over strøm. De fleste IP kameaer har også indbygget streaming og videoserver.
Man ku ikk bare købe sådan et kamerahus, og så sætte et alm. USB webcam ind?

Eller er de IP-Kamera nemme nok at koble til?? Har jeg aldrig prøvet.. Bare de kan vise det som et USB Webcam kan :)
Du kan sagtens sætte et USB cam ind i et kamerahus. Men så skal du have en PC tændt for at få et billede ud til folket, plus du skal have et USB stik fra PC'en og hen til kameraet. Så er et trådløst IP kamera nok at foretrække. De er MEGET nemme at koble til. Du sætter det bare til dit netværk, installerer lidt software, kører softwaren, og så piller du stikket fra og så burde det trille.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis