Notfræser til køkken bord

Hej godt folk.

Jeg er i den situation at jeg skal lave en køkkenbordplade ca. 30 cm breddere. Dertl vil jeg bruge min overfræser og det fræserjern jeg bare ikke kan finde i de Århusianske byggemarkeder.

Jeg leder efter et fræsejern der laver en not i enden/kanten på bordplade når overfræseren kører på oversiden af bordpladen. Også kaldet Sk

Jeg kan kun finde frem til udenlandske butikker og her er priserne en smule hampre og mål/størrelserne passer ikke med de mm jeg gerne vil ramme.

Bl.a. disse:
http://www.axminster.co.uk/product-Perform-Biscuit-Jointing-Router-Cutter-Set-22983.htm

http://www.wolfcraft.de/jcatalog_generated/da/products/product_groups/1326_product.html

Men er der nogen kloge hoveder der kan fortælle hvor sådan et jern kan købes i DK.?

På forhånd tak.
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
dem har de fleste byggemarkeder da på lager , ellers kan de få det hjem på 2 dage
prøv og kigge i starks prof-afdelinger. f.eks. kunne vesterbro trælast være et særdeles godt bud. Hvis de ikke har det der - kan du med garanti får det hos carl-ras på Søren Frichs Vej eller Carl F - omkring Viborgvej (lige bagved) Hos Carl-ras står der at de kun sælger til professionelle - men blæs du bare på det og gå ind og køb jernet - for de har det!

Men sådan et koster næppe det samme som fræserjern i Silvan koster

Ellers er jeg ret sikker på at de er inkluderet et af de sæt Harald Nyborg sælger.

Jeg så også et sæt på tilbud i Stark/Vesterbro lige før jul, ca. 500 kr + moms


Med venlig hilsen

Anders

Jeg takker for svarene. Jeg har været ved Stark/Vesterbro trælast. De havde det ikke. Men jeg må en tur forbi Carl-Ras en af dagene. Eller tage forbi Harald Nyborg og købe hele kassen for blot det éne jern. Måske man så kan bruge de andre en gang i fremtiden... Endnu engang tak.
i det sæt fra HN er der ikke et der passer til kiks
men få da den lokale tømmerhandel få det hjem , et i en god kvalitet koster omkring 200 kr ( har selv 3 af dem )
men regn ikke med de har dem i hobbyforretninger som jemogfix , silvan mm , men gå i et rigtigt byggemarked
Annonce

I et af de billige sæt fra Onkel Harald er der et 6 mm jern.

Det passer fortrinligt til en fer, som du skærer af 6 mm krydsfinér


LuneLund: Once I thought I was wrong, but I was mistaken...

Prøv at søge på "Slidsfræser". Der er mange der kalder dem dette.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis