En ny liile en i huset.

I søndags fik så udvidet familien til 4.
Vores søn på 11mdr. min kone, mig og så en dansk svensk gårdhund på 8 uger.

Den er en lille glad krudt ugle.

Den har også anlæg for "dårlige" vaner, da jeg var så dum at tage den op på skødet, da jeg sad i værkstedet og fik en cigaret. Nu vil den ligge der hver gang jeg sætter mig i værkstedet.

Men det er da også rigtigt hyggeligt, også lige en pind i brændeovnen, en kop kaffe og radioen kørende i baggrunden. Så kan jeg godt bruge en del tid der.

Så nu er den bærbarer flyttet i værkstedet, i stedet for stuen.

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tillykke med den!
Den skal nok blive pot og pande med Junior:-)

Sad og kikkede billerne igennem og tænkte "Hov"!! Du har også fået ny brændeovn!! Tillykke med det. Så er der ikke helt så koldt mere, som efter du slukkede for fyret.

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Vær glad for at det ikke er en Dobermann. dobermannen opdager ikke at den bliver ret stor og vil meget gerne, som voksen, meget voksen, fortsætte med at sidde på skødet. :)

Får helt lyst til at gå over og lægge en pind på i værkstedet og lade katten springe op på skødet, medens der nydes en pils!! :)

Værstedet = ingen opsigt, radio som man selv ønsker, pils uden kommentarer, Venner på uformel visit, fred og ro, og katten hygger og får et los i røven, hvis den går for meget i vejen. :)

Med venlig hilsen
ktm

Skrevet af Næstformanden den 13-01-2009 12:53
Tillykke med den!
Den skal nok blive pot og pande med Junior:-)

Sad og kikkede billerne igennem og tænkte "Hov"!! Du har også fået ny brændeovn!! Tillykke med det. Så er der ikke helt så koldt mere, som efter du slukkede for fyret.

Næstformanden

Ja de kan godt lide hinanden, men den er lidt for hurtig til ham.

Brændeovnen kom efter at jeg brugte 10 kg. gas på 6 dage, med vejr i stil med idag. Og da jem&fix havde tilbud, var det jo bare at komme igang.
Men da der ikke rigtig er noget isolering i værkstedet, kommer den nogle dage på arbejde, da den kun er 6Kw, men som idag er det rigeligt. Så generalt må det nok siges at det er den rette størrelse.

KTM:
Jeg har selv haft store hunde (tysk hønsehund og lab. blanding) og de ville så gerne være skødehunde

Ja det lyder da til at vi bruger vores værksted lidt på samme måde

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Hej

Jeg blev for mange år siden bedt om jeg ville køre familien ( mor og 2 døtre ) en søndagstur. Det viste sig at vi skulle ud og kigge på en dansk/svensk gårdhund. De havde i lang tid kredset om emnet, men jeg svarede nej. Men da jeg så den lille hund var jeg godtnok solgt. Den blev købt, hjem kom den, hun skulle sove i køkkenet. Efter 3 uger befandt den sig under min dyne, hvor den hver time skulle ud og have frisk luft, og så ind igen, det blev den ved med hele dens liv. Jeg lærte den også at hente avisen mod at få en hundekiks, det tog 2 dage. 3 dagen hentede den selv avisen, men stillede sig under spisebordet indtil jeg havde hentet en hundekiks. Det er verdens bedste hund og så har den en størrelse som en skødehund skal have. Tillykke med den.
Mvh Finn Gevind
Hende der bestemmer, og mig en smule, har besluttet sig for at vi skal have hund.
Vi kender et par som er hundetrænere og hun er hundeterapeut.
Da jeg spurgte om de ville komme til en middag med rødvin og snakke lidt om sagerne, fik vi ros! Hun havde som hundeterapeut været ude ved adskillige folk, der havde købt, uden at vide!!
Det er synd for både hund og ejer.
Vi fik en god middag og har vist besluttet at vente lidt med hunden. Da vi kom til at regne på det, viste det sig at hunden skal være alene i noget der minder om 10 timer hver dag. Mindst!!
Så vi har overvejet en omplaceringshund. En der er opdraget. Renlig og venlig. Gør som der bliver sagt, og ikke fælder.
Hun ville ringe hvis hun fandt en... ;-)

Næstformanden

Annonce
Husk det er farligt at kikke på hundehvalpe, man får en med hjem, og så er det hund resten af livet. I vores hus regerer Snauzeren " Fine " over alle, med undtagelse af vores ældste kat.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Skrevet af lynæs den 13-01-2009 15:01
Husk det er farligt at kikke på hundehvalpe, man får en med hjem, og så er det hund resten af livet. I vores hus regerer Snauzeren " Fine " over alle, med undtagelse af vores ældste kat.

Den snyder også... den har søm i handskerne

Vi har af og til besøg af Jensen, en lille Jack Russel, og den må alt, også ta' maden, kattene 2 er ligeglade når det er den.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis