køkken i gasbeton.

Vi skal bygge nyt køkken og vil gerne bygge med gasbeton som sider til
skabe, men vi er opmærksomme på at der måske er et problem da vi bor på 1
sal og har trægulv.
Vil der komme revner i betonen?
og hvis der gør, hvordan skal underlaget bygges op?

------------------
anders madsen

anders madsen
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja jeg vil bare citere den gamle "redaktør" med dette citat:
"Husk lige at bruge søgefunktionen.

Gå op i den grønne bjælke foroven - der er et emne "Søg" og skriv "multi" - det er lige meget med alt det andet. Så får du alle indlæg om multi-plader - og der er mange - så vidt jeg husker også om at sætte det op på trægulv."

Dog vil jeg nok tilføje et extra ord i søgningen så der er to sigende ord, nemlig "træ multi"

Venligst Njord


MVH Njord
Ak ja - nu føler jeg mig gammel, men også meget stolt over den første "elev" ..... og så bestod du endda.
- tillykke Njord! biggrin

Kærlig hilsen
Jørgen


Med venlig hilsen

Jørgen
Uha. Jeg har det selv - og det fylder! Du kan sikkert få plads til et ekstra skab ved at bruge 19 eller 22 mm melaminplader eller lignende. Hos os har vi fået sparker flere småstykker af gasbetonen, som ellers er malet. Prøv at se det i praksis hos en, der har det.

Venlig hilsen

Frej
Det kommer selvfølgeligt an på hvorfor man vælger at opbygge sit køkken i multi blokke om det er en god ide eller ej ??
Hvis det ikke skal se robust og lidt groft ud så kan man montere sparten skinner på hjørnerne men husk at de skal limes og monteres med gips tangen eller evt skruer og efter dette kan elementerne beklædes med glasfilt. Overfladen bliver nu meget stærk og glat. men det ligner ikke en vandskuring mere der går noget af det lidt grove look af elementerne men det er rigtig flot og meget stærkt..

Indervæge i mange nye huse laves på denne måde og det ser godt ud med de meget rette linier der kan opnåes på hjørnerne med skinnerne

PS. de er vel egentligt beregnet til gips vægge !!

Njord

MVH Njord
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også