Ford Mondeo 05 Denso Navigation... 7 " Skærm

Nogen som kan hjælpe mig med at montere et sådan system... Har selv kigge på det, men jeg mangler forbindelse til 4 ledninger, som jeg ikke ved hvor skal side henne.. Evt. et diagram over det...
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej                  

 Er det Ford ledningerne eller Denso ledningerne du vil vide noget om - Fortæl hvilke ledninger der er på din radio og hvad der står på ledningerne så skal jeg prøve at hjælpe.

Hilsen Polobjørn    


"AUTOELEKTRIKEREN"
Ved det ikke - mit var originalt monteret.
Men... er der noge der ved hvor man får en CD med opdatering til firmwaren? - har spurgt en forhandler og han fortæller at man skal købe firmware CD sammen med en ny kort CD til 5000 kr.
Situationen er bare den at man i Tyskland kan få en sådan firmware CD kvit og frit uden kort CD'en, men de vil ikke sende den til DK da det ikke er et system der er solgt/markedsført her!!

Mvh.
Dopex
Hej. Jeg har en cd der virker fra 2005.
Jeg fik den for 12 kr i danmark, men gav alligevel 100 kr til kagedåsen. Det kunne nok ikke betale sig at lave en faktura på den.
Skriv tilbage hvis jeg skal hjælpe. Har efterhånden hjulpet flere i Tyskland og Belgien med den.

Hilsen Anker
Ellers plejer der hvis at ligge noget på DVD navigationen. Men en ny med kort fra 2008/2009 koster omkring 2400 kr.

Til Icemat : Man kan ikke eftermontere et Denso system, da der skal ledninger igennem hele bilen under sæderne. Så skal man fjerne alt + tæpperne. Det er vist et helvede at begynde på.
Dvd sidder i bagagerummet. Antennen går fra dvd boks via gulvet frem til front og så derfra op til tagantennen, hvor antennefoden benyttes til Navigation.

Lige en ekstra info.

Anker
Hejsa Alle... Tak for alle de fine svar.... Jeg trak selv alle ledningerne til mit Navi.. Da jeg var færdig var der 11 ledninger tilbage som jeg ikke viste noget om... Så kom jeg i kontakt med en Fordmekaniker, så var så god at montere det sidste.... Det er meget besværligt, men kan godt lade sig gøre....
Hej AnkerBanker,
Jeg er meget interesseret i den 2005 firmware opdate du har! Kan vi finde ud af noget?

Hilsen Henrik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis