søgning???

Når jeg søger på et emne i søgefunktionen. kommer der ingenting kun en blank side hvor der står søg på lav det selv dk. på et tidspunkt fungede det men nu kan jeg ikke få noget frem ligemeget hvad jeg søger efter. hva kan problemet være.


Morten    

"when your born, you get a ticket to the freakshow. When your born in america you get a front row seat"

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Søgefunktionen virker fint for mig - jeg testede lige.
Det må være hos dig der er noget galt.

"Dygtighed er ikke en dobbelt dosis af den almindelige evne til at lave noget halvgodt."

har lige prøvet at søge på ordet fuge og så kom der en masse frem men så blev jeg sendt videre til den side som jeg beskrev i mit første indlæg. jeg har samme problem på min arbejdscom????

Morten    

"when your born, you get a ticket to the freakshow. When your born in america you get a front row seat"

Jeg har samme problem! Jeg bruger mac kan det være grunden?
Det har jeg også døjet med en del gange...

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
Annonce
Tak for det men jeg mener det burde virke uden. men jeg vil da prøve den metode næste gang jeg søger!

Morten    

"when your born, you get a ticket to the freakshow. When your born in america you get a front row seat"

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis