Montering af påhængsmotor!!

Jeg har en gammel sejlbåd fra 1935 på 29 fod. Indenbordsmotoren er desværre defekt, så jeg har fået fat i en ny Yamma udebordsmotor.

Problemet er nu at få monteret motoren, da min båd har en vigende hæk lidt ligesom en folkebåd. Jeg skal derfor have fat i et motorbeslag der fæstner til dækket, med slæde..... Men ca. 10 cm længere end dem der laves til folkebåde.

Er der nogen der kan hjælpe mig med hvor man får fat i sådan et.....?? Eller hvor man kan få det lavet??


Mvh

Anders


Jeg har en gammel sejlbåd fra 1935. Der er en del arbejde med den.... Så jeg påtænker at købe en glasfiber - hvor jeg ikke behøver kalfatre osv... evt. en jensen 29?! Er der nogen, der kan give råde mht. hvad jeg skal kigge efter,- er der nogen bestemte svagheder ved brugte glasfiberskrog, man skal kigge efter eller andre tips til en førstegangs glasfiber-båd-køber ??

Mvh

Anders

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Måske kunne du få et folkebådsbeslag forlænget ved en smed.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
;-)
Tja det kunne være en ide!

Jeg har en gammel sejlbåd fra 1935. Der er en del arbejde med den.... Så jeg påtænker at købe en glasfiber - hvor jeg ikke behøver kalfatre osv... evt. en jensen 29?! Er der nogen, der kan give råde mht. hvad jeg skal kigge efter,- er der nogen bestemte svagheder ved brugte glasfiberskrog, man skal kigge efter eller andre tips til en førstegangs glasfiber-båd-køber ??

Mvh

Anders

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis