Menu til 20-30 mand

Vi skal snart holde barnedåb. Dåben bliver kl. 11 og derefter fejres det hjemme hos os selv. Vi bliver 20-25 + ca. det halve i børn.  Jeg efterlyser forslag til ”lave det selv” menuer. Vi kan selvfølgelige bare bestille ude fra, men jeg vil gerne spare lidt. Det skal nok være en forret og en hovedret. Gerne noget vi kan forberede. Vi er ikke hajer i et køkken, men med en opskrift kan vi nok lave det meste. Det er lige det med at lave det i det antal. Nogle gode forslag?

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tjaaa.... forret er ikke min stærke side, men hvad med at lave en buffet til hovedret? Der kunne f.eks være 2-3 forskellige stege, salat, flødekartofler, flutes.

det hele kan laves i forvejen og så varmes op.

 

Christian

Hvis det skal være varm mad, kunne I stege et par store lammekøller i en bradepande. Under stegene ligger I en ordentlig portion kartofler og andre rodfrugter i grove tern. Alt skrælles/ordnes dagen før, og er klar til at komme i ovnen før I tager i kirke.

Green

vil valgte at bestille en "pålægsplanke" fra den lokale slagter, da vil holdt barnedåb. det var virkeligt lækker
brødet kom fra den lokale bager mener vi sluttede på et madbudget der hed 2800,- til ca 30 mennesker

og fordelen var at der efterfølgende var massere af lækkert pålæg til køleskabet og fryseren

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis