Robotstøvsuger - erfaringer søges?

Hunden (labrador) fælder til tider en del, hvorfor vi overvejer en robotstøvsuger til at tage toppen af problemet, men jeg læste et sted at sådan en fætter, har det lidt svært med hundehår. Nogen her der kan lokkes til at dele ud af diverse erfaringer med disse støvsugere?

På forhånd tak.

PS. Jeg er klar over der eksisterer en gammel tråd om emnet, men der må vel være sket forbedringer siden, eller.......

Paul

Hunden (labrador) fælder til tider en del, hvorfor... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
WOW Boomba er effektiv! jeg har nu haft hende i et par dage og er meget tilfreds! den var også lige en tur oppe og besøge overboen som ikke spilder tiden med at støvsuge hver uge og der er nu meget rent! (og roomba var meget fyldt!!!) det eneste "problem" er at hun nogengange kravler op på min høje dørtrin og sidder fast, men slukker efter kort tid så det er bare at skubbe hende ned igen når man kommer hjem.

Udover det er de eneste mangler at hun ikke selv tømmer sig og ikke støvsuger sofaen:-) jeg skal helt sikkert have en når prøveperioden udløber

Hejsa

Nu har vi haft vore Roomba 530 i lidt over et år, og vi er meget tilfreds, vi har kat der fælder, men den napper nemt de hår i sig. Det eneste problem jeg har haft, var da jeg skulle bestille nye børster og filter til den. der var de i rest ordre,
Det er sgu rart at man kan sætte den til når man smutter på arbejde, og når man kommer hjem er der rene gulve
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis