Robotstøvsuger - erfaringer søges?

Hunden (labrador) fælder til tider en del, hvorfor vi overvejer en robotstøvsuger til at tage toppen af problemet, men jeg læste et sted at sådan en fætter, har det lidt svært med hundehår. Nogen her der kan lokkes til at dele ud af diverse erfaringer med disse støvsugere?

På forhånd tak.

PS. Jeg er klar over der eksisterer en gammel tråd om emnet, men der må vel være sket forbedringer siden, eller.......

Paul

Hunden (labrador) fælder til tider en del, hvorfor... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Da jeg læste dette indlæg blev jeg meget tændt på ideen med en robotstøvsuger da jeg virkelig hader at støvsuge og kæresten brokker sig altid over det er hende der skal støvsuge;-) der søgte jeg lidt rundt på nettet og fandt denne side:

http://robotstovsuger.dk/laanenroomba560/

så nu har jeg betalt de 90 kr i fragt og modtager den imorgen!! jeg gæder mig så meget til at se om den holder hvad den lover!

desværre synes jeg prisen er lidt høj... kan ikke finde den meget billigere end 2.800... jeg så på

http://recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=42970&PN=1

at de havde lavet noget fællesindkøb... nogen som evt er interesserede??

Hej :)

Jeg sælger hvidevarer til daglig og kan bestemt ikke anbefale en Roomba til jeres behov. I løbet af de sidste par år, har vi solgt rigtig mange af disse støvsugere og næsten alle er kommet retur med defekter af een eller anden slags.

I mine øjne er en Roomba en fejemaskine, som ikke er specielt robust og som kun vil kunne fungere, hvis ens behov for støvsugning er moderat. Ikke hvis man har en fældende labrador.

Roombaens støvbeholder er meget lille og vil meget hurtigt blive fuld. Hundehår fylder jo noget, såå...

Til jer med husdyr vil jeg anbefale en Dyson eller en normal posestøvsuger med en stor posevolumen, som en Miele Blackpearl eller en Nilfisk Extreme.

Med venlig hilsen

Hanne

Har også haft en låne robot i en uge og synes den kommer godt omkring, så gulvet virker rent. Så regner med at jeg køber 1, har allerede forhandlet med robotstovsuger.dk, som jeg har lånt den første af og vi har fundet en pris på 3500 kr for en roomba 580.

Hanne---> Har du selv prøvet en? Hvor mange kom retur, du ser jo ikke dem det går godt med?

Jeg er blevet overasket over hvor meget man skal ryde op inden. ALT skal pakkes væk, man kan ikke bare skubbe det ind til siden, da støvsugeren sagtens kan komme til at skubbe til ting.
Men synes stadig det er en fed opfindelse, håber ikke der kommer fejl på mit snart købte legetøj.

<p>Martin</p>
Vi har også haft lånt en Roomba 560.
Den har klaret det rigtig godt - meget bedre end vi havde forventet.

Er interesseret i fælleskøb!

Er der nogen som har prøvet gulvvaskerobotten Scooba?

mvh
Daniel
Ja, ar haft en hjemme på prøve, Var ikke specielt imponeret. Den satte sig fast på mit koskind på gulvet og i div. ledninger. Ja, ALT skal være væk fra gulvet, så skal det nok fungere. For mange stoleben osv. funker ikke med den, jeg havde hjemme...
Annonce
Køb den!

Træerne gror jo ikke ind i himlen med en robotstøvsuger, men den er sgu genial til at tage toppen. Også når man har hund eller kat.

Læs evt. anmeldelsen på www.pcworld.dk/art/9884?a=search&i=0

/Jonas

Hvis du vil brokke dig, når du bliver udsat for dårlig service og uprofessionel optræden, skal du også huske at rose, når du oplever det modsatte!

hej!
Jeg modtog min prøve roomba 580 igår og prøvede den kort og var tilfreds! den er igang nu så jeg glæder mig til at komme hjem og se resultatet! det eneste problem synes jeg er at den ikke kan komme over dørtrin... så man skal flytte den fra rum til rum!

ma82> det var da noget af et nedslag de giver!! noget speciel årsag?

jeg kunne godt være interesseret i et fællesindkøb! det skulle dog bare 560'eren da jeg ikke har brug for fjernbetjeningen og resten skulle være ens!!
fdlg---> Jeg undersøgte hvad den kostede andre steder og sagde jeg ville have den til samme pris, da jeg gerne ville handle hos dem(robotstovsuger.dk), da jeg synes de havde en god service.
560 og 580 er ens, men da jeg kun skulle give 500 kr mere for 580 hvor der er en masse ekstra filter og børster. Derud over får man så et ekstra lighttower og en fjernbetjening om man skal bruge det eller ej.

<p>Martin</p>
ok jeg har en på prøve også fra robotstovsuger.dk kan være jeg skal prøve at presse dem lidt:-) de har garanteret en pæn avance på sådan noget
Han sagde at de næsten ikke tjente noget på 560 og der ikke ville gå længe inden de fleste ville stige med 1000 kr, så den ville han ikke presses med. Men 580 havde de allerede sat lidt op (4300 kr), så den kunne jeg godt få presset lidt.... som skrevet tidligere 3500 kr og det var inkl. de 100 kr som det kostede at prøve en i 14 dage. Men du kan altid prøve at ringe til dem, de har en kanon service og er meget flinke til at svare på div. spørgsmål. Har lige fundet et link på deres hjemme side, til et amerikansk forum om irobot, der er nogle mega nørder inden for robotter og støvsuger. http://forums.irobot.com/irobothome/board?board.id=80

<p>Martin</p>
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis