Savtakkede dæk

Hjælp mine bagdæk bliver savtakket.

Hvad er det der gør det?

Kan det hjælpe at skifte støddæmperer.

Min mekaniker syntes ikke at problemet er så stort, men det er ved at blive ret støjende omme bagfra

Hvad siger I?

Hilsen
Lun
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Almindeligvis er det tegn på pisværdiløse og meget farlige støddæmpere.
Det er en lise for sjælen, at få nye støddæmpere i sin vogn, når de gamle er finito.
Passagerere vil så heller ikke længere blive køresyge.

Med venlig hilsen
ktm

 

Og hvad ved du om det Hans? Hvilke erfaringer bygger du din advarsel på?

Har kørt >100.000 km på mine Thansen støddæmpere bag i Mondeo Stc og de virker stadig korrekt.
Fordi en støddæmper af ordentlig kvalitet er købt ved Thansen, bliver den ikke nødvendigvis ringe af det.

Med venlig hilsen
ktm

 

okay

vist men ved hvad man skal gå efter.!!!
Jeg er klar over, at det er "moderne" at rakke alt fra Thansen, Harald Nyborg, Jem & Fix osv ned, og at mange føler sig lidt større og mere betydningsfulde ved at komme med disse ofte helt usaglige nedrakninger, der på ingen måde gavner noget som helst, måske i visse tilfælde afholder nogle fra at gøre en rigtig god handel i nævnte forretninger. Sært at man møder så mange håndværkerbiler uden for disse forretninger!!!

Det er tilladt at se sig for, når man handler, ligegyldigt hvor.

Jeg handler ofte og gerne disse steder og har gjort rigtig mange, nærmest kup.
Alle forretninger har ind imellem noget værdiløst bras også de meget fine og dyre. Nødvendigvis bliver den selvsamme vare ikke bedre af at man betaler den dobbelte pris hos en mere grådig forretningsindehaver.

Yderligere er jeg meget taknemmelig for, at disse forretninger findes, idet de er med til at pille overpriserne af mange andre forretningers ublu prisforlangender.

Med venlig hilsen
ktm

 

Annonce
jeg tænkte bare på slid dele der kan holde i længden.

forhold til prisen.!!!
vil nu sige det samme om thansen , de har da nogle få ting der er gode nok til prisen , men sliddele vil jeg aldrig mere købe der , det har jeg prøvet flere gange
en ting er at de bytter det når det går i stykker , men de ting der bliver ødelagt som følge af dårlige dele , dem dækker de ikke samt det arbejde der er med at skifte det gang på gang
sidst jeg brugte dem , kostede det mig en motor , de byttede de strækbolte der var defekt , ville ikke engang give penge tilbage , og hvad skal man bruge nye til der er lige så dårlige , når man så samtidig må finde en ny motor , den dækkede de ikke selvom det var en direkte følge af deres defekte dele

thansen.

en ublu over pris for en radioscanner.!

og du kan prøve at komme på nettet og skrive www.dkscan.dk

under radioscannerpriser.!!!

for eksempel uniden ubc 69 xlt pris 698 fra www.thansen.dk
under politiscanner.!

469 fra www.highcom.dk. for en tilsvarne
under radioscanner. - scanner.!

Hej Lun

Hvilken bil drejer det sig om - mærke - model  ?

Nogle biler har problemer med sporingen på bagakslen . det giver det man kalder hæl/tå på dækkene og det støjer meget - sporing kontrolleres - hvis OK skift dæk for bag samme side hver 10 000 Km det hjælper - har selv prøvet det samme med min VW Polo 2003.

Hilsen Polobjørn


"AUTOELEKTRIKEREN"
vil give polobjørn helt ret.. men der er mange biler som har dette problem men min erfaring siger at hvis man for byttet for og bagdæk om hvergang bilen skal have service, så opstår det ikke.
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis