Galleriet.

Jeg syntes det er synd at der ikke er flere der bruger galleriet til at vise sine projekter frem, gætter på at AllanE har brugt meget tid på at lave det, samt at indkøb af store servere til afvikling af LDS var fordi de regner med MANGE flere billeder.

Det evige spørgsmål har altid været om Lav-Motorcykel skal laves om til lav-knallert, skal galleriet hedde Både-Galleriet !!!.

Jeg syntes egentlig der burde stå neden under jeres forbrugerobjekter, hvad det er I selv har lavet/renoveret. Hvis der er tale om renovering så måske nogle flere førbilleder.

Har I ikke selv lavet noget syntes jeg ikke objektet burde udstilles, ellers kom med et argument for jeg forstår det ikke. 

Som det ser ud nu på flere af gallerierne, så kunne der lige så godt udstilles en pakke kærgården.

Og det er ikke fordi jeg ikke interesserer mig for både. Har selv bygget mange (i lego )

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Peter.

Det hænder jo at vi spørger efter billeder på det der bliver skrevet om, og der har vi så Galleriet. Her kan brugere lægge deres små eller store "sejre" ind. Jeg syntes at det er et godt tiltag her på LDS.

V.h.  Håndværkeren

Måske skulle man definere brugen af Galleriet.

Jeg synes måske ikke det er nødvendigt, at det kun omfatter større istandsættelser eller projekter.

Mindre dagligdags projekter, hvoraf andre kan få inspiration, ville efter min mening også være svært interessante.
Ja faktisk mit eget, og stort set alle andres, problem med digitale contra analoge antenne kunne vel egentlig danne grundlag for en billedserie. (Jeg er dog slet ikke gået igang med noget endnu!)

Selv er jeg ikke særlig aktiv i øjeblikket og ligefrem lave et galleri med bremserep. på en gammel Land Rover, vil nok være at skyde under målet, men f.eks. havde det været en mere gængs vogn, kunne en sådan billedserie vel egentlig være informativ og nyttig.

Mange af de opgaver, der rulles op på Forum, kunne jo glimrende gå ind i Galleriet, især de sager, hvor der er lagt flere billeder ind på Forum.
Jeg har nok en ide om, at en og anden måske pga misforstået beskedenhed ikke synes, at deres sag er god nok til Galleriet, hvilket er synd.

Ligesom PeterR, synes jeg det er meget synd at Galleriet ikke bruges mere.
Tænk hvilken guldgrube det kunne udvikle sig til. Sidder man en dag og flader ud i uvirksom dovenskabelighed, kunne det være svært hyggeligt at sidde og glo på Galleri og måske ligefrem blive inspireret! :)
Det kunne jo være dejligt, hvis der en dag kom en situation, hvor der blev brok over, at Galleriet ikke var til at finde rundt i længere, pga af mange historier!! :)

Med venlig hilsen
ktm

 

Skrevet af ktm den 08-01-2009 14:30
Måske skulle man definere brugen af Galleriet.

Selv er jeg ikke særlig aktiv i øjeblikket og ligefrem lave et galleri med bremserep. på en gammel Land Rover, vil nok være at skyde under målet, men f.eks. havde det været en mere gængs vogn, kunne en sådan billedserie vel egentlig være informativ og nyttig.



Det kan da give et deneralt indblik i hvordan tromlebremserer er opbygget, det er jo ikke alle der har set det skilt af

Men eller kan jeg da kun tilslutte mig at der gerne måtte komme mere i galleriet, så kan det jo også være at der bliver oprettet under grupper, lige som der er i forumet

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

JA det ville være rart men eftersom man kun kan ligge 9 billeder i et galleri syntes jeg at det tager megen tid med de store projekter.

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Annonce
Det kan da give glæde det Galleri, se nu på de billeder som Elverkonen har lagt ind af deres "homemade" skiv, det er ikke en skønhed i flotte linier men et bevis på at langt minder kan gøre det. Jeg blev da glad af at se dem.

Enig i at galleriet primært bør være fokuseret på at illustrere LDS processer og ikke være et produktkatalog.

Så nej til billeder af bilen parkeret på Himmelbjerget, båden i Femø Havn, båden med Møns Klint i baggrunden, ferien på Costa Brava, hunden i tredie såt, pelargoniebeddet i kolonihaven osv. De hører til i et af de i-net fora, hvor man kan udstille sit privatliv i kategorien "Se hvad jeg har". Billeder, der skal bruges til at understøtte et spørgsmål (som "Hvad er det for en plante"), placeres vel også mest brugervenligt i spørgsmålet fremfor ovre i galleriet, hvor billedet i sig selv ikke giver megen mening.

Ja til billedserier af eksempelvis bilen når den customlakeres, båden når den bliver apteret, elskerinden i f.m. siliconebehandling (hvis LDS :-) og huset når der installeres varmegenvindingsanlæg.  

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis