Tråden er låst

Træpiller

Træpiller til pillefyr og pilleovne sælges.

Vil du have dem leveret eller afhenter du træpillerne selv, er op til dig. Du kan også købe et helt vognlæs og spare mange penge.

Tjek det ud på ADM: Det er ikke tilladt at reklamere i indlæg.

 v/Palle Poulsen

<p>Palle Poulsen</p>
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
kunne da være intresant hvis priserne var mere atraktive
de priser du holder er da alt for store

Nu er det ikke kun prisen som er interessant. Hvis det kun var prisen som alle gik efter, var der nok ikke så mange udbydere af træpiller på markedet.

Kvalitet, service og tillid f.eks. er også væsentlige factorer. Men hvis prisen er så vigtig for dig, så går vi meget op i serviceniveauet hos os, så hvor meget vil du give pr. palle? Så skal vi se om vi kan leve op til det

ADM: slettet reklame
 v/Palle Poulsen

 


<p>Palle Poulsen</p>
Du har da vidst slået hovedet. Hvorfor skal vi tage piller hjem til 4 år for at få det billigt. Det er godtnok også noget et spring din brændærdi holder sig. Det er fra det ringeste til det bedste på markedet. Og tænk lige lidt på den pris du tager for levering af dem, nu du selv siger service.

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Fint! Så fik vi også lukket for den useriøse reklame!!
Sjovt nok at det primært handler om dårlige tilbud, der forsøges gratis reklame med!! :)

Med venlig hilsen
ktm

 

Hvorfor skulle du tage træpiller hjem til 4 år for at få dem billigst, siger du!!!!! Ja hvorfor mon? Det er meget normalt flere går sammen for at købe et helt vognlæs, netop for at få det billigere, de er måske 3-5 personer som deler et vognlæs, vi har da ca. et pr. måned på denne måde.

Hvad menes iøvrigt med at vi skal tænke på hvad pris vi tager for levering? Vores pris er incl. levering, ingen steder står noget om prisen på levering!!

Palle Poulsen



<p>Palle Poulsen</p>
Annonce
JA men differencen for for afhentet og leveret er jo 500 spir ca. Det er alt for meget de fleste af de andre de tager ca 200 for at levere og det er så i hele landet men sætter jo også krav om vi skal nappe min 2 paller ad gangen. Vil gerne købe piller hjem til 4 år men så skal vi jo vide noget om pillerne og få det til en ordentlig pris. Så skal vi jo vide hvad brændværdien er.

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Skrevet af bredker den 07-01-2009 19:34
kunne da være intresant hvis priserne var mere atraktive
de priser du holder er da alt for store

Kan se vi bor i samme område.
Jeg får træpiller fra danskenergisalg i Børglum de er rigtig gode og man finder ikke bedre service, når man køber 3 paller er de leveret til prisen , og han bruger gerne tid på at køre dem helt ind, hvor du gerne vi ha den stillet. fik mine kørt på plads inde i laden.

Om de er i den billige eller dyre ende, ved jeg dog ikke, men er så meget nemmere end at ligge og hente på trailer og slæbe rundt på dem flere gange.
ja , kender godt carsten , bor næsten nabo til ham

Det er jo det jeg mener med mit ovennævnte indlæg. Prisen er ikke altid afgørende for hvor du handler. Her har vi en som har fundet en forhandler har har stor tiltro til og som yder ham en god service, og derfor betyder prisen ikke lige så meget som servicen og tilliden.

Hvad angår vores pris på levering, synes jeg nok ikke du skal udtale dig om noget du intet har insigt i. Selvfølgelig koster det ikke 500,- pr. palle i levering, men når man får varer hjem på lager er der udover prisen på levering til kunden også andre udgifter som skal dækkes, såsom lagerplads og løn m.v. mens hvis du køber et helt vognlæs direkte fra leverandør, spare du alle disse udgifter (fragt, lagerplads og løn m.v.) og så kommer prisen så langt ned.

Palle Poulsen

<p>Palle Poulsen</p>
Der er sgu da kr. 400 i diff. på afhentnings- og leveringspris. Så må det da dække over leveringsomkostninger, faktisk rigtig meget dyrt ift hvad andre forlanger.
Og din pris er pr 900 kg, hvor flertallet har en pris pr 960 kg
Du er ikke konkurrencedygtig.

Og jo jeg ved lidt om det, da jeg bruger 12-16 tons p.a.

Med venlig hilsen
ktm

 

Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis