Lave brusebad til karbad, og tilbage igen...

Jeg har et klassisk brusebad med plastik/glas skydedør og fliser op til loftet på tre af væggene. Jeg har en plan om, at kunne lave dette om til et lille badekar, når min lille dreng på 1 år skal bades. Jeg har en forestilling om, at man kan lave en plade, som kan skubbes ned mellem de to sidevægge helt ude ved skydedøren og derved skabe et kar. På siderne og bunden af pladen monteres en eller anden form for gummi/blød plast liste som holder tæt. Er der nogen der har en bedre løsning eller eventuelt gode råd til hvordan den beskrevne løsning udføres bedst muligt? På forhånd tak.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Din løsning lyder meget kreativ, men ikke umildbart særlig nem..
Hvis jeg var i dit sted ville jeg nok vælge og købe et lille plastik badekar du kan bruge når han ska bades, det skal jo heller ikke være for dybt
Vi bruger et plastik kar i dag, men det er ikke nogen optimal løsning. Dels er det svært at komme til karet udefra, dels rejser han sig konstant op i karet og prøver at træde ud af det. Hvis man fik lavet et "rigtigt" badekar har man endvidere muligheden for at bade sammen med ham - man bliver alligevel gennemblødt når man sidder på knæ og han pjasker løs.

Men det kan da godt være at et rigtigt badekar må vente til vi flytter til noget større.
Hvis pladsen er knap, så kan en firkantet murerbalje (65 eller 90 l) måske være løsningen. Det ser ud ad h.. til, men der går kun nogle få år før end man kan bruse ugerne.
Hvad med et bibabath? Det burde give nogenlunde den samme plads
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis