Buckler ?

- er det nogen der kan sende mig noget en en " buckler", noget engelsk og
sært...

mvh Jacob

- er det nogen der kan sende mig noget en en... Vis hele indlægget
28 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, jeg har set den på DBA, men sælger virker ikke særlig seriøs.

Den koste 19.900,- og hvad jeg indtil videre ved er:
- motoren er defekt.
- den har en fok med.
- den ser ikke godt ud, end ikke ved dette salgsforsøg.
- sælger virker ikke imødkommende/svare ikke på spørgsmål.
- og sælger vil ikke forhandle om prisen.

Så det går ikke.

Mvh Lil_70
jeg kan godt lige kaste et blik på den hvis du vil ha det, og den befinder sig på havnen

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
En Buckler til små 20.000,00 Kr. Se så kan man faktisk ikke forlange at der er andet end selve båden, og så skal man regne med at smider en 30-40.000,00 kr. ned i den før den igen er et akseptabelt "skiv"
Hvis Buckleren blev bygget i dagens Danmark ville ny prisen nok ligge omkring de 250.000,00 Kr.
Så med mindre der ligefrem er tale om et skrog i så ringe en stand at det slet ikke kan betale sig at øse penge i sagen, så se at få den købt.

V.h. Håndværkeren
En defekt motor er nu et kraftigt minus....

At et skiw idag ville koste kassen at bygge betyder jo ikke at væriden er specielt høj lige nu....

Der er masser af ret pænt udstyrede små sejlskibe der ikke koster specielt meget, her mener jeg under 50.000 og det er også nogen gange incl indenbordsmotor.

Buckleren er ikke nem at klare med en udenbordsmaskine.. Så her skal der lige tænkes på prisen for en brugbar maskine inden regnestykket klares.. Også riggens stand betyder en del..

pteringen derimod er nok til selv at se sig ud af om det er brugbart eller om det skal skiftes.. og ikke mindst om man selv kan og vil.

Husk at der skal være plads til en sørøver hat og klap i budgettet... samt et nyt sørøverflag...rolleyes

MVH Njord
Hej Njord.
Jeg vil give dig ret i at en defekt motor er et stort minus, men hvis det specielt er Buckleren man gerne vil have er der jo tale om "libhaveri" og så mener jeg ikke at 20.000,00 Kr. er ret meget at give for den bådtype.
Den er fra Værftet udstyret med en 6 Hk. Petter diesel og en sådan kan da ikke være noget der kan vælte bugettet. Nu har jeg ingen anelse om hvad sådan en ny diesel vil koste i dag. Men mon ikke den der sidder i kan repareres !

V.h. Håndværkeren
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Jeg syntes 19.900,- er absolut for meget, især når sælger ikke vil besvare spørgsmål.

Mvh Lil_70
Så må det skyldes at han i virkeligheden ikke vil sælge.
Det kunne også tænkes at manden havde en dårlig dag hvor han havde fået tæv af konen !
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også