Rengøring af kaleche

Hej er der nogen der kan hjælpe mig. Hvordan får jeg bedst min kaleche til en apollo 32 ren, det er særlig galt med syningen ( jordslået) ellers er den pæn,jeg er lydhør for næsten alt. engang kunne man også sende den ind jeg kan bare ikke huske hvor. Håber der er nogen der kan hjælpe mig VH TIM.

<p>Hej er der nogen der kan hjælpe mig med at finde en der kan rense en kaleche, eller hvad man kan bruge hvis man gør det selv, det er særligt galt med syningerne ( jordslået) håber der er nogen der kan hjælpe mig.</p>
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Tim,Jeg har engang hørt at kærnemælk skulle være godt mod jordslåethed,men der går nok for meget til en hel kaleche.Prøv istedet med flydende brun sæbe.
MVH June D6
Hej tim
Rodalon kan bruges, det tager det jordslået, MEN prøv først på et sted hvor det ikke kan ses da det kan tage skjolde på stoffer men hvis du giver det hele så bliver det jo ens.
Det er lettest at påføre hvis Kalechen er spændt ud og så er det en god ide at imprenere den igen bagefter.

God arbejdslyst

mvh 123fisk

<p>Vi er alle en blomst med hver vores smag og duft</p>
Hej 123fisk. jeg har prøvet med Rodalon, det er ikke godt nok ved syningen ved vinduerne, men ellers tak for svaret. VH Tim.

<p>Hej er der nogen der kan hjælpe mig med at finde en der kan rense en kaleche, eller hvad man kan bruge hvis man gør det selv, det er særligt galt med syningerne ( jordslået) håber der er nogen der kan hjælpe mig.</p>
Bagerst i bådnyt eller bådmagasinet plejer der at være masser af reklamer for firmaer der fikser det og giver den en god imprægnering.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Tak for det ,det vil jeg kikke efter, det er ikke så nemt at gøre det selv med en stor kaleche og så også få et pænt resultat. VH Tim.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis