Toppe holder 1/2 og 1/4

Hej

Synes bare ikke jeg kan finde nogle toppeholder nogen steder, på internettet.
Lidt lige som en skinne med en form for kroge som holder toppen fast. I f.eks et værktøjsskab

http://gemdet.nu/9/1231010228toppeholdertilvrktjsskab.jpg
Lige som det her på billedet.

Har søgt på internettet og dem jeg har fundet sender ikke tingene ud

Mvh Simon


<p>--------------------------------------------------------------------------------------------<br /> <br /> &#160;</p>
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
prøv http://shop.locco.dk ved ikke om de har noget.

 do it youselv

Ja det er også der billedet kommer fra. Men de sender jo ikke tingene med posten. Så der er man nød til at køre til nærmeste forretning og gå ind og købe dem

Da jeg jo bor i herning så gider ikke til at sidde 1 1/2 time i bil bare for at købe 3 af dem og så kører igen.

<p>--------------------------------------------------------------------------------------------<br /> <br /> &#160;</p>
du kunne jo høre en her lds der bor i nærhedden gider og gå ind og købe dem og sende dem til dig.
ved fra andre forum at folk er flinke til og hjælpe en. ellers tag hen til bauhous mener de plejer og ha dem

 do it youselv

høvding Hvordan mener du jeg skal gøre Lds Står det for lav det selv
At jeg skulle spørge en fra aalborg om han gider og tage ind til Biltema og købe dem og så sende dem til mig ?

Er det den måde jeg skal forstå det på ?
Eller er jeg helt i vildspor.


<p>--------------------------------------------------------------------------------------------<br /> <br /> &#160;</p>
nej det er helt korrekt. det var sådan jeg mente det.
men prøv kikke på det sidste link de har dem også det gør det lidt nemmere

 do it youselv

Ja det er rigtigt. Men synes bare de er lidt dyre til forhold til det kun er 10 stk. Og så skal de også tilpasses før jeg kan sætte dem ind i det værktøjsskab jeg har.

Og jeg har ca. 50 toppe der skal hænges op i både 1/2 tomme og 1/4. Så det bliver nok lidt besværligt.

Men ja det er en mulighed

Prøvet lige at måle toppene 1/4 tomme er 7 mm og 1/2 tomme er 13 mm inden i der hvor du sætter den på skralden

<p>--------------------------------------------------------------------------------------------<br /> <br /> &#160;</p>
ja det kan jeg godt se. hmm tænker lige over det. kan være man kan finde en anden løsning

 do it youselv

Talte lige hvor mange toppe det egentligt var

28 stk 1/2 tomme
34 stk 1/4 tomme
Så det bliver da til en del.

<p>--------------------------------------------------------------------------------------------<br /> <br /> &#160;</p>
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis