Lamper på nettet

Hej

Jeg er ved at restaurere kælderen og har i den forbindelse pillet alt fra væggene, og nu er jeg nået så langt at jeg skal til at sætte noget op igen. Men nu prøver jeg at finde nogle væglamper, og da forretningerne ikke rigtig har noget spændende, har jeg prøvet at finde nogle på nettet, uden det store held.
Er der nogen der har forslag til hvor man skal lede henne?
Har hørt om en dansk producent der skulle lave mange forskellige (billige) lamper men har ikke kunnet finde noget, er der nogen der kan hjælpe?

mvh Brumbassen
Brumværktøj er halvdelen af morskaben ved LDS
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hej brumbasse...

Jeg ved at der er en lampeimportør der hedder "HAGRO". Der findes ihvertfald lamper til overkommelige priser. Ellers har jeg ikke nogen fede forslag, andet end "google" :-)

God jagt!
Du kan prøve at tage et kig hos solar.
Hvis du finder noget du kan bruge, skal du nok have fat i en butik eller elektrikker da de er grosister. Men tag navnet og el-nr. og kontakt et par steder og så sammenlign priserne.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Hejsa
Jeg køber selv lamper på www.aev.dk og de har en kæmpe udvalg.

Skipper
Hvis det skal være lidt mere speciel belysning kan du prøve at kigge på Lamper Online  her


Lige præcis.
passer til enhver vaskekælder!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis