Emhætte - defekt kontakt

Jeg har en Blomberg emhætte, hvor kontakten til lyset virker fint, men kontakten til selve motoren er defekt. Når jeg kigger på pladen er lodningen ved den defekte kontakt sort. 

Se vedhæftede billede hvor 1. kontakt fra venstre er lyset som virker fint. 2. kontakt er det første niveau til motoren, og det er den jeg mener er defekt. Man kan tydeligt se at den er brændt af.

Hvad betyder det, og hvad kan der gøres?

Jeg har en Blomberg emhætte, hvor kontakten til... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
SUVERÆNT ! Havde nøjagtig samme problem og landede herinde via lidt google søgning. Nøjagtig samme lodning som på billedet var gået kold. 1/2 time og emhætten snurrer igen. STOR Tak til indlægsskrivere !
Skrevet af jensv på 27 jun 2011 08:59
Også tak fra mig, som har det selv samme problem. Men ikke nogen ørn til at lodde. Hvordan gør man?
Hvis du ikke er en ørn til at lodde, så tager du den med hen til en der kan. Mon ikke du har en bekendt, der har en loddekolbe og lidt tin.
Ellers er det en autoelektrikker, radioreparatør etc. Det tager 15 minutter at lave det, så det kan ikke koste en bondegård.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Apperatet var ikke sådan lige at skille ad, så jeg prøvede selv at lodde efter lidt øvelser. Og det virkede sgu, hurra!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis