Elektrisk fugepistol?

Kan man ikke få en til 220v ?

Har kigget på div akkupistoler men ville helst ha en 220v?

Ikke trykluft da jeg ik gider rigge kompressor op hver gang.

Skal bruge den til noget tykt montagelim bla og også til noget meget tykt tætningsmasse. For at den skal fungere når jeg har brug for den sku den gerne være i god kvalitet.. Gider ikke sådan en så når den har ligge et par måneder er den død for strøm og skal lades flere timer før brug hvilket jeg har erfaret at de billige akkumaskiner gør.

Gerne links med priser også..

Nogen der kan anbefales?
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har aldrig set en fugepistol på 220 v.. er du sikker på de findes, de vil være meget upraktiske

Jeg har arbejde med panasonic og dewalt akku fugepistoler.. syntes ikke der er problemer med hverken batterietspænding eller batteritid.

Om den kan ligge flere månder og stadig være fuld opladet, kommer vel an på hvilken batteritype du vælger, det jo almindeligt at batterier aflader hvis det ikke er et lithium

Desuden oplades de fleste prof. værktøj på max 30 min.

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
Ellers køb et ekstra batteri.
Du kan også sagtens pille bunden ud af en opladeligt batteri og tilslutte en transformer der kan levere de 4.8V eller 14,4v som de fleste akku'er bruger.
Men når det så er sagt, så syntes jeg selv at elektriske fugepistoler er noget bras uden lige. Næsten hver anden patron får sparket bunden ud af stemplet fordi massen er for tyk, eller lortet smider massen ud for hurtigt fordi den er for tynd. Bvadr.... Jeg har inderligt fortrudt at jeg har købt min. Så vil jeg hellere bruge lidt ekstra på en bedre manuel fugepistol. Jeg har brugt mere tid på at gøre maskinen ren end jeg ville have gjort på at lægge mine fuger med håndmaskinen. Men som det luksusdyr jeg så tænkte jeg at jeg gerne ville spare mig selv for den smulle ondt i fingrene. Dum beslutning fra min side.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis