Problemer med Golf 3 92'

Hej,

Jeg har nogle problemer med min Golf 3. Lige med et virkede følgende ikke:
- Blinklyset virker ikke(lyden er også væk)
- Katestrofeblinket virker heller ikke(Tændes det, lyser selve kontakten konstant)
- Bagrudevisker/sprinkler virker ikke i bagruden
- Forrudevisker virker KUN ved højeste niveau

Fejlene sidder på altså på begge funktionsarme(viske og blink), næste forsøg ville være at skifte disse ud, men siden fejlene er i begge arme syntes jeg det er mærkeligt at begge arme skulle være gået i stykker samtidig!?

Jeg har skiftet blinklysrelæet og kigget alle sikringer igennem. Men intet af det har virket. Nogle som har har noget ligne problem eller ved hvad der kan være galt?

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
det kunne lyde lidt som en dårligt forbindelse i multistik, bag på sikringsboksen eller under instrument bord. eller i værste fald skidt forbindelse inde i sikringsboks :(
har du fugt i bunden af bilen i føresiden ?

Golf 1 var storslem, der lå often fejl i sikringsboks pga vand/fugt. Golf 2 har tendenser specielt hvis drænhuller ude i motorrum er stoppet.
Golf 3 kender jeg ikke så meget til men kunne forestille mig at det var noget i samme stil

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Så jeg kan godt udelukke at armene er defekte? Jeg har ikke fugt i bunden af bilen. Er det dyrt at få skiftet sikringsboksen hvis det er den som det er gal med?

Jeg har også haft et farligt hyr med at finde en fejl på blinklyset på min gamle Golf 3, den ødelagde blinkrelæet af gang på gang og jeg kunne bare ikke finde fejlen, det viste sig at være 2 ledninger ved ratstammen der var smeltet samme.
Man kunne ikke lige se det på dem, først da jeg ville flytte på ledningerne, fandt jeg ud af de var smeltet sammen.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis