Træls mail system

Hej i to.
Et stort nytårs ønske fra mange af os (tror jeg på) at vi kun får en mail når der er skrevet på en besvarelse. Denne gang fik jeg "kun" 10 stk. mail på det samme emne.

V.h.  Håndværkeren
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Måske det ville være nemmere, at fjerne fluebenene end at slette alle de mails...

Sniffer  
Skrevet af Sniffer den 04-01-2009 21:44
Måske det ville være nemmere, at fjerne fluebenene end at slette alle de mails...
Nu er det altså 10 mails på samme emne Nitter, hvor vi på det gamle system kun fik en mail om at der var en besvarelse på emnet, kommer der nu en mail for hver der svare på det samme spørgsmål. Så det hjælper ikke at slette fluebenet.

Det hjælper da hos mig - får kun en enkelt mail eller to om ugen.

Sniffer  
Skrevet af Sniffer den 16-01-2009 17:10
Det hjælper da hos mig - får kun en enkelt mail eller to om ugen.
Det må skyldes at du sjældent svare på noget Sniffer

Skrevet af Bavianen den 19-01-2009 07:19
Kan kun sige jeg også er træt af at blive " spammet " fra Lav Det Selv modtager mails selv om jeg ikke har bedt om det....
Du er da vist en værre Bavian, du kan selv afgører om du vil have svar på de spørgsmål du besvarer. Øverst på siden hvor spørgeren starter sit spørgsmål kan du fjerne det flue ben der sidder i den lille rude henover "bjælken"
Det der er eritations momentet for mig og mange andre, er at på det gamle LDS, kom der kun en mail hvis der var nye indlæg i noget som jeg havde svaret på. Også selvom der var 10 der havde været der med sin mening.

V.h.  Håndværkeren

Kan godt selv se fluebenet, jeg er bliver skam også bombet for hver eneste nye svar.

Andre fora, sender kun en ud...indtil man har været inde og se, og bliver ikke tæppe bombet hvis der har været gang i et emne 20-30 gange siden man sidst var inde.

 

Men på et tidspunkt får JørgenE eller hans Knægt AllandE nok fikset problemet. Men de har jo også deres daglige arbejde at passe.

Jeg holder dem bare lidt i ørene

Lad mig slå fast. Vi er mindst lige så dødtrætte af det.

Sådan kan det gå, når man finder et nyt forum, hvor det man manglede på det gamle nu er muligt. At så det der var godt på det gamle ikke virker på det ny kan være svært at se på forhånd, da der jo er tusindvis af faldgrupper.

Jeg købte engang et program til mit firma og syntes selv jeg havde checket alt hvad jeg krævede men...... havde glemt at checke at det regnede rigtigt, og det gjorde det ikke, da det konsekvent rundede mellemtotaler ned til heltal, og ganger man derefter med et stort tal, så er det altså ikke ligemeget om det er o,9 man ganger med 1 mill. eller 0,0.

Hvem havde tænkt på at undersøge om et program regnede rigtigt..... surt show.

Jeg ved Allan venter på 3-6 md. på opdatering som er lovet for langt tid siden, så vi håber det kan løse problemet.


Mvh. JørgenE
Jeg kan forstå at hvis du følger med i de fleste tråde som vi andre skriver i, så må du få 100 gange flere mails end vi gør
Og du ved nok at fra mig er det lidt drilleri
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis