Er indesit en OK vaskemaskine.

Flere af de store kæder har Indesit 1600 rpm. kulfri moter 7 kg model til halv pris for tiden. Førpris  7000

Har haft en hoover i 15 år. Den halter. Vi bare høre om Indesit er ok. Har også set på Bosch men de er næsten 2200 dyrere.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Checkede lige Taenk.dk for at se hvad deres vaskemaskinetest sagde til Indesit. De har testet en Indesit SIXL149 S. Har du evt. et modelnavn på din?

Den ligger i den nederste halvdel af de testede maskiner men det er ikke ens betydende med at din model er dårlig. Købte selv en Bosch for nyligt i Elgiganten som havde et slagtilbud på den.

Jeg har een og har dårlige erfaringer med den. Har haft en teknikerbesøg på garantien flere gange. Den vibrerer meget. Sidste gang var det noget med at han skiftede softwaren, for at få den til at fordele tøjet bedre. Den ene gang havde den rystet så meget, så remen var røget af.

Jeg har lige skiftet bælgen efter kun 4-5 år.

Så ikke super erfaringer herfra.

Jeg er personligt stor tilhænger af Miele, Electrolux og Siemens. Indesit siger mig ingenting, har kun fjernet dem og erstattede med andre mærker, aldrig sat nye op!

Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!
Var det så 15-30 år gamle maskiner du fjernede eller var de kun 0-8 år?
Det er en 8168 med digital display. Var din Hans12345.... også i deres topmodeller ?

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Jeg kender ikke deres modeller. Min er en Wil125. Jeg tror det er i den billige ende.
Jeg købte en sidste år og der har været teknikker på 4 gange og den endte med at vi fi pengene tilbage i punkt 1 hvor vi havde købt den og så ud og købe en ny og den virker bare skide godt :)


 Kan godt lide hvis tingene går op i en højere enhed !
min erfaring er at man ikke skal købe de billige mærker. Køb kvali fra starten. Havde en indesit opvaskemaskine. den var et par tusind billigere end en bosch. Det endte med at den efter et halv år. lukkede vand ind inden den havde pumpet ud. Vand over hele køkkenet. Blev sku så gal at jeg sparkede den ud og købte en bosch i stedet.
mvh
777
Brixxx, utydeligt indlæg, hvad købte du istedet, har du rent faktisk en velfungerende indesit maskine.


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis