Opel Astra 1.4, hvad hedder denne del/dims

Hej Alle,

Er der nogen der kan fortælle mig hvad den del hedder på billedet. Den er revnet og jeg skal have fat i en ny. Nogen der ved hvor jeg kan købe den online ?

Jeg har prøvet thansen, men det er lidt svært når jeg ikke ved hvad den hedder, og kan ikke finde den under motordele/luftfilter el. manchet.

Mvh
Dan
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hvis det er slangen du tænker på er det en indsugnings slange. kan sikkert kun fåes ved opel eller en hugger

 do it youselv

Hejsa,

Undskyld hvis jeg ikke var specefik nok. Det er ikke den blå ledning/slange (er det ikke den som går ned til lambdasonde??)

Det er den sorte gummi fætter som går ind i luftfilteret (ik?) og indsugningen (ik?). Er indsugning og kaborator det samme ??

Som i har gætter, er jeg ikke den skarpeste kniv i skoven til biler - de skal bare helst virker normalt :-)

bredker: tak for linket, nu er der ikke noget billede, men ud fra teksten lyder det rigtig.

Mvh
Dan
Glemte at sige, tak for pæn hurtig respons !!

Mvh
Dan
hej jo det er den der går mellem luftfilter og indsugning. kalder den en indsugnings slange. kunne nemt være den bredker linker til.

indsugningen og kaburator er ikke helt det samme. dog en del af det. kræver nok en længere forklaring. som jeg ikke lige ha tid til lige nu

 do it youselv

Annonce
du kan læse lidt om det her http://www.powerpage.dk/tuning_teori_6indsproejtningssystemet.aspx

 do it youselv

er nok mere denne , prøv at ringe til dem , det de ikke har kan de hurtigt skaffe , ellers har jeg et par andre steder jeg kan søge efter den
http://www.krogslund.dk/?site=visreservedel&ID=ab6c34d56251d395d5cbe66bb9c69f88e55caa5a
Hej igen,

Den var god nok, det var en indsugningsslage. Jeg var en tur forbi Opel dag og måtte slippe 216,- inkl. moms. jeg er desværre meget utåldmodig anlagt, så kunne ikke vente på at få den ved handel på nettet, for at spare en 60-70,-

Det var en kendt fejl at de revnede sage Opel manden. Det løste dog ikke problemet med min bil, jeg synes den går noget ujævnt i tomgang. Jeg må lede videre...

Tak for links og hjælpen til alle.

Godt nytår.

Mvh
Dan
Jeg prøver lige igen, det gik så godt sidst...

Da jeg skifede slangen så jeg at min "luftfilter kasse" ikke sad fast. Holderne/beslagne er knættet så den ligger bare løst, hvilket endeligt virker fint nok. Men er der nogen af jer der kan fortælle mig hvad den kasse hedder, jeg har prøvet at finde frem til en magen til uden held.... Jeg har forsøgt mig frem med luftfilter kasse/indsugningskasse..

Mvh
Dan
det er luftfilter kasse.

 do it youselv

Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis