Sjov postkasse

Er der mon èn eller anden, der ligger inde med en sjov/sød/kreativ/god ide`til fremstillelse af en postkasse til mit sommerhus. Alle ideer modtages med glæde.

MULLE.....
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der MÅ da være et kreativ menneske, der ligger inde med ideen til en utraditionel postkasse.
Kom nu med et bud - jeg venter spændt.
På forhånd tak
Hilsen Karin

MULLE.....
Ha, ha; nå så du insisterer!? Nåja, et hurtigt bud fra en træmand: Find nogle hængsler, nogle høvlede brædder, nogle firkantlister samt søm, skruer og lim efter behov. Byg en kasse (med indvendig støtte af firkantlister), gerne med mindre bund end åbning og gerne med en lille hældning (frem) i åbningen. Husk at lade bunden have afskårne hjørner indvendigt til luft (eller bor nogle huller). Byg et låg og sæt det på med hængslerne. Lav en sjov tegning (eller find en; måske det famøse posthorn) og overfør den til postkassen. Tag en cylindrisk hobbyboremaskine med en fræser og fræs tegningen ud. Fræs eventuelt også dit navn. Mal udfræsningerne. Slib postkassen flot, glat og afrundet. Mæt træet med linolie. Sæt din postkasse op…

<p>Venligst<br /> <br /> <br /> Thye</p>
Hej TriumfThye !

Tusind tak for et godt bud på, hvordan jeg kommer igang med at lave min postkasse.

Hilsen Karin

MULLE.....
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis