Godt Nytår

Kære Alle LDS( måske skal det være de MEGET flittige folk der bruger MEGET af deres tid på denne side) men selvfølgelig også til alle andre der besøger dette forum.
Rigtig godt nytår til jer alle, med håb om det samme MEGET gode forum i det kommende år, ønskes i alle fra vores familie her i Estland(som en her opfattede som Nord Sverige )
Jeg håber selv at jeg bliver mere aktiv i det nye år, men det har grundet i sygdom i min kones familie.
Men vi har og har en hvid jul og det bliver det ved med i den kommende uge siger de kloge.
med varm hilsen  fra Preben.

preben

13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
godt nytår også til dig når jeg ser du bor i estland kommer jeg til at tænke på om du kender en god saddelmager deroppe da jeg lige har købt en gammel toldkrydser hvor jeg skal have syet nye hynder noget af det gerne i læder mvh kim

der er altid solskin bag skyerne

Jeg hægter mig lige på her Preben...

Knaldgodt nytår til alle LDS'er

Sneen er ikke nået til denne ende af Østersøen endnu. Men det siges, den er på vej til os i næste uge..

Hov hov! Også mig!

Godt nytår allesammen. Og lad 2009 blive et godt LDS år med masser af spændende projekter til alle

Finanskrisen giver ihvertfald et par undskyldninger til at lave tingene selv


Mvh. AllanE
Ja godt nytår til jer alle

Jul og nytår har jeg været så heldig at holde på nordsøen

Vi ses i det nye år

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

I må allesammen ha' et rigtigt godt nytår, og tak for alle de gode spørgsmål og svar og gode billedserier i løbet af året.

Det er et stort ønske, at vi i 2009 kan holde vores forum rimeligt frit for spam og reklamer, og vi skal gøre vores til, at LDS-stilen fortsat holdes i det ny år.

Godt Nytår til jer alle!


Mvh. JørgenE
Jeg vil da også tilslutte mig de gode ønsker for alle i det nye år! :)
Har lige afsluttet årets sidste LDS-projekt, nemlig synsklargøre min gamle Land Rover bus. Nu skal den så lige prøvekøres om lidt mellem raketter og bomber! :)

Med venlig hilsen
ktm

 

I ønskes alle et godt nytår heroppe fra Færøerne ?

Mvh.

 

laura

Den er jeg med på..
Godt nytår til alle..

Sniffer  
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis