Rep. af huller i glasfilt

Jeg har nogle huller i min glasfilt som jeg godt kunne tænke mig at lappe så det ikke kunne ses hvordan gør  jeg.har os en lodret forskydning som skal laves hvad gør jeg der. på forhånd tak
Jeg har nogle huller i min glasfilt som jeg godt... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
En strimmel kunne være en løsning,- du kan også "satse" lidt mere og skyde noget acrylfuge. Mange gange kan det løse det også hvis den ikke er så stor

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
Hvor er det dejligt, med et hurtigt svar.
Ja, den er ikke ret bred men lang er den jo. Tænker om fugen ike vil være svært at putte ind i revnen uden at undgå det kommer på selve væggen? Hvad hvis denne reperation ikke virker, er det det med strimlen? Og hvordan gør man lige det med strimlen?
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Skyder fuge i revnen, tørre alt det overskydende væk med våd klud. Det kan du evt gøre af to omgange.

Et billed ville være en fin ting

Hvis det er beton, så held og lykke med at hugge ud til en strimmel. Ellers tag tapetten af, læg strimmel på og spartle ud af flere omgange så du får det jævnet godt ud over 30-50 cm på hver side.

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 

Såden ser det ud på tæt hold....
Jeg tror at jeg ville spartle godt ud, slibe, forankringsgrunder og så tapesere hele væggen/logtet om igen.

allan
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også