Sprinklervæske til bagruden

Yes, jeg ved absolut intet om biler! Jeg har en Opel Astra 1,6 Caravan stationwagon fra 1997, og mit meget enkle problem er, at jeg simpelthen ikke kan se, hvor jeg skal påfylde sprinklervæske til bagruden? Jeg har, trods alt, fundet beholderen til sprinklervæske til forruden, men den til bagruden er altså væk for mig... Hvis der er nogen, som kan hjælpe, må de også gerne håne mig lidt for dette dumme spørgsmål ;)
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kender ikke en Astra, men prøv at kigge inde i bagagerummet i en af siderne, lige foran bagklappen. Sidder der en slags lem dér, vil det være et godt sted at kigge bag.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

på min bil er det nu også den samme beholder. ....
På min er det samme motor, når den drejer den ene vej er det forruden, den anden vej bagruden.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
På min VW Lupo er det også den samme beholder. Jeg har ikke hørt om biler der har to beholdere. Den har også kun én sprinklermotor, hvordan det så end fungerer. På trods af det virkede det kun til forruden for nogle uger siden. Det fixede værkstedet på garantien. Jeg ved ikke hvad der var galt, men det kan jo være det er det samme der er galt med din astra, hvis der ikke kommer væske ud bagi?
Annonce
Jeg mener det var vores Kia Pride, der havde den til bagruden siddende som beskrevet.

Men den var nu også meget specielt sat sammen...

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Jeg har selv en astra fra 95, der er kun en beholder og en pumpe, måske er sprinkler dysen stoppet?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis