til Jørgen E og Allan E

Når jeg bruger søge funktionen i øverste højre hjørne, så åbner der uendelige mange nye faner med søge resultatet i, så jeg bliver nød til at lukke browseren.. og starte forfra... Jeg har også oplevet fejlen ved login, men detter er dog ikke hvergang, det er søge fejlen derimod.

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
WOW! Det ser mærkeligt ud. Jeg har ikke samme problem hos mig. Er der andre der oplever det samme?

Lopus: Har du ændret på standardindstillingerne i din Internet Explorer?


Mvh. AllanE
Hmm, nej jeg tænker ikke på noget specielt. Leder lidt i blinde, må jeg indrømme.

Sker det både når du trykker på ENTER-knappen og hvis du klikker på forstørrelsesglasset med musen (efter at have skrevet søgeordet)?

Mvh. AllanE
Hov! Explorer 8? Den er ikke frigivet endnu - er det BETA-versionen du bruger?

Mvh. AllanE
Ja nemlig, så det nok den tror du ikke..!
Men om det en fejl du skal rette, eller microsoft skal, ved du nok bedst..! :-)

Syntes ellers den virkede fint, så jeg havde ikke tænkt over jeg kørte beta, så forstår hvis du ikke kan gøre så meget ved det..!

Hvis du stadig kan bruge det, så er det lige meget om jeg trykker return eller bruger knappen.




Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
Annonce
Jeg vil kigge nærmere på Explorer 8. For hvis det er en fejl her på siden, er det vigtigt at få det fixet inden Explorer 8 kommer ud til alle.

Tak for det.

Mvh. AllanE
/Off topic
Bare rolig IE kommer ikke ud til alle, Firefox er min ven ;-)
Off topic/

Godt at I er så hurtige til at ville opdatere LDS, inden de fleste vil opgradere til IE8
Jeg har også bemærket en anden lille irreterende ting.

De indlæg jeg starter, er mint tekst sammenhængende, den viser ikke linieskift, som i de efterfølgende indlæg.

kig bare forskellen i det første indlæg her, og de efterfølgende.

Lopus.

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
Har haft samme fejl med IE7 på Facebook, men efter en gennemgribende rensning for div. Adware o. lign. er problemet løs.

Installer evt. Ad-Aware fra www.lavasoft.com og kør den.

Planlæg positivt - konsekvensberegn negativt. 

Hmm.. jeg belv træt af beta versionen, så har IE7 igen , uden problemer..!

Men jeg har altid brugt lige præcis Ad-Aware, og det har åbenbart ikke hjulpet på lige dette problem..

Men tak for forslaget.

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis