Filerne forsvandt fra skrivebord!?

Hej lav-det-selv folk,

Jeg har afinstalleret et program på min bærbare computer. Men netop da det var gjort så jeg til min store fortvivlelse at en masse filer og programmer forsvandt sammen med det program jeg afinstallerede.

Jeg kan godt søge og finde filerne, men når jeg så prøver at åbne filen siger den at genvejen ikke virker.

Er der virkelig ikke noget jeg kan gøre? Har prøvet systemgendannelse.

Håber på gode svar.

På forhånd tak
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
prøv at køre genddandelses programmet det hvor fra du afindstallere

programmet.! eller tideliger.

Et program kan jo åbnes selvom din genvej er smuttet - den har jo ikke noget direkte med programmet at gøre, så der må være sket noget andet.

Hvad slettede du og hvad skriver den nøjagtigt, når du forsøger at åbne??

Hvilket styresystem bruger du??


Sniffer  
er det en windows 3.11 worgroups.!!!

kun en spøg.
Jeg er 100% enig i at der er sket noget andet.

Jeg slettede ikke noget. Jeg afinstallerde et program som man normalt gør. Når jeg så skal finde de filer der røg med, skal jeg ind og "søge" meget omstændigt, og det jeg så finder er genvejene. Selve "filen" kan den ikke finde. Når jeg så trykker på den genvej min søgning har fundet, så siger den at denne ikke eksisterer. Og jeg bruger XP.
Aha - så må programmet jo ha' delt nogle filer med andre programmer og du har klikket "ja til fjerne alle"..under afinstall.
Hvid det er det, så må du geninstall. programmer og se om du får filerne tilbare - dernæst fjerne programmet, men lade delefilerne blive.

Sniffer  
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis