puch maxi

hejj jeg har en puch maxi jeg vil have solgt, men den vil ikke starte  

jeg har prøvet at ordne kaburatoren fuldstændig og der er nye pakninger over alt og nyt tændrør men jeg tror det er tændningen har prøvet at stille plantinerne men det kan jeg ikke finde ud af så er der nogle som kan give nogle råd på forhånd tak=)
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis det er dine platiner og du ikke kan finde ud af at stille dem, så lad være, men ellers gør du sådan her.
Tag dækslet af til svinghjulet, tag tændrøret af, tag en lille skruetrækker og sæt ned hvor tændrøret sad, drej svinghjulet stille og roligt med hånden og stemblet vil hæve skruetrækkeren, når stemblet er i top, det kan du se på skruetrækkeren, så lige hvor stemblet er på vej tilbage, der har du så svinghulsåbningen ud for dine platiner, dine platiner er så åbne og afstand skal være 0,3mm, dette måler du med søgerplader.
Løsn dine platiner med den ene skrue som spænder dem, du har 2 hakker i toppen af pladen, hvor dine platiner sidder, du sætter så en skruetrækker i de hakker og drejer til åbningen har det mål. derefter spænder du skruen igen og isætter tændrøret som har knistmål 0,4mm.
tak men har fået stillet tændingen men den starter stadig ikke så tror det er noget med benzin tilførslen

min kaburator er lidt utæt men ellers ved jeg ikke hvad der kan være galt
Har du prøvet at kikke efter om svømmeren er hoppet af i svømmerhuset og om dysen er gået løs.
ja men har haft kigget min kaburator igennem og der var ikke noget min svømmer
ser lidt nedslidt ud men ellers ikke? det ser ud som om benzinen kommer ud af tipperen??
Annonce
Hvis benzinen kommer ud af tipperen, er det din svømmer den er galt med, den lukker ikke af for benzinen, når svømmerhuset er fyldt.
prøv at kigge på svømmernålen.! eller på svømmeren.!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis