Helicol til Suzuki fz50

Jeg skal til at stille min dejlige fz'er ned i kælderen, men kunne nu godt tænke mig at den virkede før jeg satte den i vinterhi !!!

Her for en to ugers tid siden da jeg var ud at køre på min fz'er begyndte den at larme sindssygt meget. Jeg valgte ikke at stoppe fordi jeg skulle skynde mig til skole. Da jeg kommer over til skolen ser jeg at et par skruer som holder udstødningen fast til cylinderen er røget ud. Jeg køber nye skruer, men kun én skrue passer. Det viser sig nemlig at jeg skulle have tabt en såkaldt "helicol". Kan det passe det er sådan en jeg har tabt, og hvor kan skaffe sig sådan en henne?

på forhand tak for hjælpen

Victor
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
tja, altså det er jo hvis tidligere ejer har fået sat sådan en i, jeg mener normalt gevindet er skåret direkte i cylinderet. Du kan købe hos thansen, men bedst at få en mc til at lave det.

http://thansen.dk/products.asp?c=2314622940&n=1688901611 men jeg synes de er for ringe kvalitet.


 

Jo tak skal I have :)
det eneste problem er bare at få transporteret knallerten til værkstedet, men det finder jeg bare ud af. Tak for hjælpen, problemet ser meget mindre ud nu :)
Altså, hvis du er en smule opfindsom, får du lagt en pakning i udst og skruet den ene skrue i så godt som man nu kan, bare så udstødningen tager det meste, og så kører du ned for at få den lavet, og tager bussen hjem


 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis