Bålkurv. Hvor?

Hej allesammen.

Jeg har forgæves ledt efter sådan en "bålkurv" til at ha stående ude i haven. Det er en kurv af metal som kan fyldes op med feks. kul, der så kan gi varme på kølige aftener. Har fundet en enkelt men dyr og grim på en dansk netside. Men har sel en del enkelt fremstillede eksemplare rundt omkring (muligvis selv fremstilte)..

Sulle nogen vide om de kan fås til en rimelig pris et sted. Feks. i et byggemarked, vil jeg blive meget glad for at håre om det..

Go Jul,

Mads
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Mads.

Jamen sådan en bålkurv laver du da selv, find en udslidt vaskemaskine, pil tromlen ud og stil den op på tre sten så har du byens flotteste bålkurv.

V.h.  Håndværkeren

Det er sku en go iden med en trumle haha :)

Men.. Nu er det til en gave.. Og vil ha det lidt mærkeligt med at forære en vaskemaskine trumle som gave ;)

Kassereren: Jeg kan ikke finde sådan en kurv nogen steder på Linås side.. Har du evt et link? (eller bare hvad de kalder den..)

Tak for hjælpen folkens..
Kjeld Bjerre der huserer som gør det selv mester bla. i Fyns Stifttidende har for et halvt års tid siden haft en opskrift på en pillekurv ideen havde han "lånt" fra en svensk hjemmeside. Måske det kan lede dig på vej?
Held og lykke
Jørgen
Det hedder vistnok et bålfad. Prøv at google på det ord.

Vi fandt et rigtig flot ét her:

Amager Netshop

Ved ikke, hvilket prisleje, du bevæger dig i, men det her et vist noget af det billigste. Ellers har vi set priser fra små 2000 og opefter.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

HÆ HÆ Sådan et bålsted har jeg da lavet af en kaseret parabol skærm stående på tre sten, hvor svært kan det være
Mange tak for de nyttige svar allesammen..

Håndværkeren: Jamen så tror jeg da bare jeg vil gi min far en gammel vaskemaskine tromle og en gammel parabol og tre sten i julegave.. så kan han selv vælge hvilken model han bedst ka li..
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis