Playstaytion, PSone, CD'er fra USA

Hej med jer spillefugle !!

Sønnen har fået et par spil her i forbindelse med gaveræset i julen. Spillene er købt i USA og sendt som en godt gave men .... Desværre virker det ikke i hans PS one maskine. Den kommer med en tekst om at der skal indsættes en format disc. En sådan haves ikke, og spørgsmålet er så: er det noget man kan få og vil det hjælpe til at kunne bruge spillene fra USA ?? Og ikke mindst vil man få problemer med at vende tilbage til de "danske" spil igen ???

Hvor kan man ellers søge oplysninger end her ???
Spørgsmålet er nok i randen af hvad der er normen på siden men jeg prøver.

Tak for hjælpen.

Venligst Njord wink

MVH Njord
Hej med jer spillefugle !! Sønnen har fået et par... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Okay, jeg tænkt, jeg lige ville fortælle, hvordan det hele endte.

Jeg købte en X-box, og den vakte stor lykke.

Vi har nu set op til flere DVD film på den, og jeg synes, det virker fint. X-box'en larmer en smule, men ikke mere end en god actionfilm kan overdøve.

Ja, det er selvfølgelig lidt irriterende, at der ikke er display på, når vi sætter en CD på - at man skal bruge fjernsynet. Men skærmen går i sort efter en sang el. to. Så det er sg'u OK. Men mon ikke vi skal ha' en ordentlig CD afspiller på et tidspunkt. Jeg synes bare det er så smart, at det ikke fylder mere end en box, går ikke så højt op i lydkvalitet, bare jeg kan få noget ordentlig musik biggrin
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis