Telfonledning, kun 2 ledninger???

Hej

Jeg ville til at trække en ny telefonledning ude fra kassen udenfor og ind i huset, da jeg tager låget af den lille kasse vi har hængende på væggen udenfor kan jeg se at den gule ledning slet ikke er monteret men bare hænger løst og det nye kabel jeg har købt er der heller ingen gul ledning med i, hvad bliver den gule ledning brugt til, grunden til at jeg vil trække en ny telefonledning er at mit internet falder ud engnang imellem og jeg har telefonledningen mistænkt for at det er dens skyld (den har fået et par knæk efterhånden)
Håber der er nogen der har fprstand på det.

Mvh. Brian
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
det er bare en ekstra ledning hvis du skal have flere linier
der skal kun bruges 2 ledninger
bare husk at hvis du selv går i dåsen udvendigt kan du få problemer med din telefonleverandør , alt efter hvor vanskelig montøren er
det kan godt være pga dårlig ledning dit internet falder ud , men mest sansynligt er det pga en dårlig samling eller fugt i samlingen
det er vigtigt at du bruger de rigtige samlemuffer , ellers vare det ikke længe før der er fugt i dem igen , og samme problem

så ring hellere til dit teleselskab og fejlmeld telefonen , det er gratis at få dem til at kontrolere det , og hvis du gerne vil have din egen nye ledning monteret , har du den klar når teknikeren kommer , så skulle du nok kunne få ham til at bruge den istedet for den gamle
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis