Stang til bruseforhæng

Hej LDS'rer-

Er der nogen der ved hvor man kan anskaffe sig en stang til bruseforhæng. Selve busenichen er 1x1 M, to vægge er opført i glasbyggesten i 2m. højde - disse vægge står så man går skråt ind i nichen.

Ergo, jeg mangler en stang der kan sidde i en 45 graders åbning........
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Den har jeg også været på, men valgte så en midlertidig løsning (som er der endnu efter 3 år) Jeg har lagt en stang i rustfri stå ovenpå. Den sidder med et par sugekopper ovenpå glasvæggene, hvor kanterne er beklædt med rustfrit stål.

Sniffer  
http://www.lav-det-selv.dk/Forum/forumid/4/postid/121715/view/topic/



Noget i den stil?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Jeg havde selv samme problem da vi havde fået lavet badeværelse, og jeg tænkte også at gode råd var dyre.

Men i Silvan havde de en god løsning. Man kunne købe et forhængssæt der bestod af 2 ophæng i rustfrit stål ala. dem du ser på billedet, og så et rustfrit kabel du selv kan bestemme længden på. Det fungerer fint da, vinklen ophængne drejer bestemmes af hvordan du skruer dem i. Jeg havde et fald i gulvet som jeg så fik mit forhæng til at "flugte" efter.

Hej

 

Du kan få nogle adaptere til alm. stand, som man kan vinkele mellem ... til 60 grader. Det hedder Flexi kontrol og kan ses her:

http://www.topvvs.dk/produkter/koekken-og-bad/baderumstilbehoer/diverse-tilbehoer/badeforhaengs-stang/vis/30274

Har du forresten billedet af jeres bruseplads under skråvæggen?



kh. hilsen Mr. GDS 0
Annonce

Jeg forstod spørgsmålet sådan, at dimserne skulle sidde på glasvæggene.

De viste kan vel ikke sættes på glasvæggene eller????


Sniffer  
Skrevet af Sniffer den 19-12-2008 11:06

De viste kan vel ikke sættes på glasvæggene eller????


Kugleskålene på sættet på det store billede, er hule bagtil, så det kunne være et forsøg værd at fylde dem op med silicone og lime dem fast. De fås også med metalliserede overflader.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis