Yamaha YBR 125cc

Hej.
Jeg har købt en lille japaner, Yamaha YBR 125cc, årgang 2006 med carburator.

Da jeg normalt selv servicerer mine motorcykler vil jeg spørge om der er nogen her som ved noget om denne lille fine cykel<img

Eksempelvis ventiljustering, carburator-indstilling eller andet specifikt.
Den har kun kørt 1000 km. Er der ikke noget om at nålen i carburatoren skal ændres, når den er kørt til. Så skal den vel også ha en anden blanding (bensin).

Jeg har fundet lidt på nettet (instruktionsbog), men det er ikke meget teknisk der står i den.

Desværre fulgte der kun 1 tændningsnøgle med, det vil sige, jeg mangler det skilt med nøglens nummer som skulle sidde på nøglen. Hvordan får jeg nøgle nummer 2? Den kan jeg vel ikke få hos Yamaha, uden et nøglenummer?

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Nøgle nummeret står også på siden af tændnings låsen, men det kan du kun se ved at afmontere denne. Jeg kan ikke forstille mig at du skal ændre på nåle indstillingen i din kaburator bare fordi du har kørt den til, og den er jo heller ikke tilkørt ved 1000 Km. men 5000 Km.

 

V.h.  Håndværkeren



Desværre fulgte der kun 1 tændningsnøgle med, det vil sige, jeg mangler det skilt med nøglens nummer som skulle sidde på nøglen. Hvordan får jeg nøgle nummer 2? Den kan jeg vel ikke få hos Yamaha, uden et nøglenummer?



Gammel kongevej X H C Ørstedsvej

René
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis