Hej.
Jeg har købt en lille japaner, Yamaha YBR 125cc, årgang 2006 med carburator.
Da jeg normalt selv servicerer mine motorcykler vil jeg spørge om der er nogen her som ved noget om denne lille fine cykel
Eksempelvis ventiljustering, carburator-indstilling eller andet specifikt.
Den har kun kørt 1000 km. Er der ikke noget om at nålen i carburatoren skal ændres, når den er kørt til. Så skal den vel også ha en anden blanding (bensin).
Jeg har fundet lidt på nettet (instruktionsbog), men det er ikke meget teknisk der står i den.
Desværre fulgte der kun 1 tændningsnøgle med, det vil sige, jeg mangler det skilt med nøglens nummer som skulle sidde på nøglen. Hvordan får jeg nøgle nummer 2? Den kan jeg vel ikke få hos Yamaha, uden et nøglenummer?