Rottefælde

Vi har rotter i udhuset, som ikke laver andet end at æde alt det lækre gift, som rottefængeren lægger ud

MEN - NU skal det være slut. Jeg vil have mig en effektiv rottefælde, da de s....... krapyler bare skal dø

Hvilken rottefælde skal jeg investere i, for der er jo mange muligheder? Skal det være med smæk, net, drabelige spyd - eller andre sindrige systemer?

Hvis du vil brokke dig, når du bliver udsat for dårlig service og uprofessionel optræden, skal du også huske at rose, når du oplever det modsatte!

Vi har rotter i udhuset, som ikke laver andet end... Vis hele indlægget
34 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jens, hvis det er til stedet her du hentyder til som jeg nævner (et stort fasaneri helt ude på Lars tyndskids mark) så bekæmpes rotterne netop hver dag, året rundt med et utal af smækfælder og familiefælder. Men som Rantzau påpeger gælder der andre betingelser på landet. Tonsvis af foder ankommer hver uge i bigbags eller i sække på paller, kyll. fodres i åbne bakker og plastautomater, det giver altså en del spildfoder i kyll.huse, og volierer.
Det skal så siges at lige præcis i år (2019/20) er forholdene noget mere ekstrem, idet det har været umuligt og få pløjet jorden hvor volierene har stået grundet den voldsomme nedbør, havde det været muligt var alt råddent spildfoder (og gødning) selvfølgelig pløjet ned.      
... ja - og sæler i rævefælderne.   
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Rantzau skrev den 18-02-2020 18:00:04

... ja - og sæler i rævefælderne.   
Vi har fanget mårhunde der havde mindre pels end pelssæler - faktisk var de nærmest helt "nøgne" pga. skab.

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også