Ja en bilprof. er jeg jo nok ikke. Forige sommer skulle jeg selv lige finde nogle sommerdæk og sætte på en SLK32amg-03 Da jeg med mit øjemål kunne se at der godt kunne sidde 35/286-19 på, gjorde jeg det. Det første der skete var at boltene var for lange og ødelage alt muligt, bla. nogle håndbremseting ovs. Efter en masse rep. kørte det fint 2 måneder til jeg mødte en stort vejbumb og jeg vinkede farvel til 2 skærmkasser og kanten blev kvast. 4år tilbage havde jeg en bmw M3 som jeg lavede en stor bule i bunden, så man sad 10cm højere med fødderne fordi dunkraften smuttede og trykkede op i den bløde bund. Så fremover orker jeg ikke at pille ved noget, på 4 hjul. Kører gerne på værksted, men ventetiden er belastende og derfor ender det med GDS arbejde 
Det var ikke den bil som havde Xenon. Tog mig den frihed at kigge ind i lygten ude fra. Og det lignede en alm. pære. De blev skiftet med et snuptag, og kostede mig ca.100.-kr Så ikke noget jeg ville køre over garanti og bestille tid på værksted.
Takker mange gange for hjælpen om at undersøge det.