Bjældesuppe...

Hej alle.

Først og fremmest glædelig jul til alle herinde - bare så I ikke tror, jeg ikke bryder mig om den tilstundende højtid

Men allerede nu glæder jeg mig i den grad til at kunne åbne radioen og kunne høre noget godt, velproduceret musik, som ikke er smurt ind i bjældeklang i 3 ud af 4 numre.

Lidt ligesom at man har vænnet sig til at der er guirlander, julehjerter og blinkende lys overalt.

Så er det faktisk en befrielse, lidt inde i januar, når de værste slagger og raketpinde er fejet op fra gaderne, at høre stilheden mellem takterne i musikken.

Det vil jeg glæde mig til - samtidig med at jeg glæder mig til julehyggen, dejlige dage i familiens selskab og en masse lækker mad

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kan kun give dig ret...glædelig jul til dig og dine..også.

Sniffer  

Hej og god jul herfra også.
Hos os er vi helt vilde med alle de forskellige højtider jul, nytår, pinse, påske osv.
Jeg syns sgu det er hyggeligt med nogle traditioner, det giver lidt afbræk i hverdagen.
Det er jo især sjovt når man har små børn, det er helt utroligt som de går op i det med julen her, ja vi er nærmest nødt til at holde lidt igen indimellem, især hvores 5årige datter kan nærmest blive helt syg af spænding...

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis