Varmepumpe i båd?

Hej
Jeg vil høre om der er nogen her på forum som ved om der findes varmepumper som egner sig til båd? Jeg har hørt at de havde en i Bilka sidste år,hvor udedelen kunne monteres i maskinrummet,men den har de ikke mere.
ReneMik
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nej hvor er hun flot!

Vi ville nok kigge i campingverdenen, hvis vi skulle finde noget varmepumpe, der fungerer i en båd. Vi har ikke set anlægget fra Bilka, men der er nok større chance for at finde noget til en god pris indenfor camping end i det maritime, som ikke har opdaget, at vi har finanskrise endnu.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

jesss.. enig.. mega flot skiv.. hvad driver den frem i bølgen blå..

 

Hald

Og hvad hedder sådan en færge så man kan google lidt efter flere billeder af sådan nogle :)
Til Haulik for linket jeg vil prøve at kontakte dem
Annonce
Når vi ser sådan en båd - hun er vel omkring 40 fod - kommer vores drøm op til overfladen igen. At sælge hytten, når afkommet er fløjet fra reden og vores to vovheste er draget til de evige Pedigree-fabrikker og afløst af en enkelt i King Charles Cavalier-størrelsen, og så bo under 'beskedne' men dog luksuriøse forhold.

Vågne op om morgenen med lidt klukken i ørerne, mærke at 'huset' driver lidt for vinden i fortøjningerne, sætte sig op i styrehuset med morgenkaffen, nyde udsigten over havnen, følge skyerne og være meget mere obs på vejret i det hele taget, end normale landkrabber er.

At det så er s..... at man skal slæbe vasketøjet op i havnevaskeriet og sætte en halv time af til morgenbadet, og vi kan ikke have vores akvarier, og der er aldrig plads nok til vores ting, er jo nogle af de ting, man skal veje op mod hinanden

Men drømmen må man gerne have...

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Neptunus 107 Twin
2 stk Volvo Penta TAMD 40
va så albino skal vi gå over i den gamle tråd  har i fået lempet datteren ud af hytten. pjat til side vi går stadig og tygger på det samme kikker på ebay dagligt men har endnu ikke fundet på en yransport hjem over dammen som er til at betale

der er altid solskin bag skyerne

Hvis man bor fast i sådan en båd... hvad gør man så når den en gang imellem skal op og restaureres... bunden skal vel vedligeholdes årligt??

Og hvad med varme? Jeg mener... de er vel ikke helt vildt godt isoleret?
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis