tætning rundt om vindue

Hej!

Jeg er ved at renovere min stue... i den er der et kæmpe vinduesparti... Rundt om den er der stoppet sådan noget hår ind, men kan mærke at det trækker en hel del ind hele vejen rundt... Der er vel ca 15mm revne i snit hvor der er fyldt ud med det her hår...

Jeg overvejer at hive håret ud, fylde isolering ind og skumme efter og skære det af...

Men er det måden på det?

Det ser fint ud udvendigt hvor der er stoppet sådan noget gummi-asfalt agtigt noget ind der ligger pænt...

På forhånd tak...
Hej! Jeg er ved at renovere min stue... i den er... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hør nu her... Der blæser så meget ind at måstykkerne af det tapet jeg har skrabt ned blæser væk fra hjørnet hvor det trækker

Sorry, det var jo bare for at hjælpe.

Synes du skal få rummet termofotograferet, så får du vist hvor kulden kommer ind.

Har et tlf. nr. hvis du får brug for et.

 


PE

Det er ikke nødvendigt for rummet er revet fuldstændigt ned... Alt bliver lavet... Det er sådan set det eneste sted jeg har mulighed for at efterisolere... Ja og så på loftet men det kommer :)
Annonce
well det var måske også en ide at sætte energiglas i ? som pev nævner kan sådanne flader virkeligt give anledning til træk, jeg kender det fra mit eget hus, jeg sover ca 2 meter fra et vindue på 235x135 og efter jeg fik hulmursisoleret huset kan jeg virkeligt mærke hvordan det trækker. Det er lidt komisk at det føles somom det trækker mere nu, men det skyldes at efter hulmuren er blevet isoleret er radiatoren under vinduet blevet meget koldere.

Jeg skal til at smide noget glas i mine vinduer, og det koster faktisk ikke ret meget for nye glas. (omk 4-500 kr pr kvm)
jeg overvejer også at få monteret en ordentlig rude.. det er bare lidt surt at der skal lift og folk til for at skifte den... det er på 2. sal og ruden er 280x140cm :)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis