Betonbil i indkørsel

Hej

Hvad er folks erfaring med at få en Betonbil ind i indkørelsen, sagen er den at jeg skal have støbt et fundament og det er ca 7m3 jeg skal bruge så at blande selv er udelukket, og der er 20-28m til støbestedet. Min indkørsel er lavet med Betonsten der meget ligner SF-sten og det ser ud som om bunden er godt bygget op med stabilgrus osv, de har nok ligget der siden engang i 1970 og ser stadig ret jævn ud.
Hvor bred er sådan en bil for øvrigt?

Nogen som har erfaringer/meninger til det.
Hej Hvad er folks erfaring med at få en Betonbil... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Bai7200 den 17-12-2008 16:12

Lige en lille opdate på mit projekt.

.......

Men med 7m3 så jeg bar eikek andre løsninger med mindre jeg skulle blive pænt fattig.

Bare af ren nysgerrighed, hvor meget dyrere ville det være blevet, hvis det var blevet leveret af en med pumpe, der ude fra vejen kunne have lagt det helt ind?

En pumpe som skulle kunen nå hele fundamentet(20-28m) ville  ca koste 4000-5000 +moms, der ud over komemr der så måske ekstra tid til Blandebilen ud over det fastlagte, Så helt gratis er det ikke. Men igen på et projekt i den her størrelse er det selvfølgelig ikke meget, men de penge er nu bedre brugt andre steder end til en pumpe, og skaderne er heldigvis ret begrænset, skal jeg have en bil ind i min indkørsel igen skal jeg nok have tryllet nogle køreplader frem. Af skade bliver man klog
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis