Peugeut Speedfight II LCE

Jeg har købt ovenstående, men fatter ikke hvordan den indbyggede lås virker, der er ingen instruktionsbog med.
Er det meningen at låsen skal kunne tages ud af knallerten, den sidder ligesom fast, hvis ikke, hvor sætter man den så i loop ?.

Er der nogen der kender den. Fed knallert i øvrigt, 0 - 100 på 7,9 sek, hvis man skulle få de lyster.

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af PeterR (den 02-05-2003).]

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
""0 - 100 på 7,9 sek""
Det er da ikke noget du selv tro på.. vel ??

mht. låsen, sidder der en "ring" ved låsen, som du trækker ned over kæden. Nu kan du lave et loop.

Kim A
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Naturligvis mener han ikke 7,9 sekunder.

Det handler om en kommafejl.* crazy *

Der skal selvfølgelig stå 79 sekunder.^ tongue ^

Måske bytter han rundt på det hele. Måske er knallerten 100 sekunder om at opnå en hastighed af 7,9 km/t.~ biggrin~

VIDEN ER VEJEN TIL VISDOM.

1. Regel: Man laver aldrig grin med andre på siden. Man kan spørge for at få forklaret en unøjagtighed eller en uoverensstemmelse men så heller ikke mere

2. Regel: Man taler aldrig i 3. person i vedkommendes indlæg, det svarer til at tale bag ryggen på vedkommende, og det er der ingen der bryder sig om.

3. Regel: Spørg den pågældende i stedet for at sludre med andre, så er mange misforståelser løst uden, at nogen føler sig enten forulempet eller misfortolket, eller bare har skrevet en fejl i en hurtigt nedskreven mail/indlæg. For vores hurtige indgang til internet rummer også en fare for masser af fejl. Og det skal der altså også være plads til.

- Jørgen

Med venlig hilsen

Jørgen
Og jo, i "Over Hækken" må vi gerne gøre alt det vi ikke må på de andre sider - heldigvis.

Hvorfor er 0-100 på 7,9 så fantastisk, hvis det er en 45 km/t. knallert, der er gjort ulovlig? Så kan en knallert uden vægt da sagtens klare 7,9 - en M/C med lidt power kan komme ned på 3,1 sek. og en bil på godt 4 sek.

Men knallerten har jo ingen vægt, og det er det væsentlige..

Mvh. JørgenE

Mvh. JørgenE
""Hvorfor er 0-100 på 7,9 så fantastisk, hvis det er en 45 km/t. knallert, der er gjort ulovlig?""

En speedfight kommer ALDRIG ned på 7,9sek. alene pga. sin 'dårlige' motor, og høje vægt.
'dårlig' skal forståes således, at den ikke er bygget til at køre stærkt, og at der ikke findes nogle Hyper racing kits til den.

Havde han derimod sagt, han havde en scooter med piaggio motor, og lav vægt (ZIP, Typhoon), samt et Hyper racing kit, kunne det måske lade sig gøre.
Dette ville stadig kræve at 'rytteren' havde samme tilsvarende lave vægt..

Kim A ... som selv har en speedfight
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Annonce
Tak til MUFI. Du svarer som du plejer.

Til Kim A. Jeg forstår det stadig ikke, hvad er det for en "kæde" du omtaler.

Og min kører nu kun 51 km/t. Og de data jeg omtaler var "sku" bare hentet fra en eller anden scooter side her på nettet, der handler om tuning af Peugeut.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Hej PeterR

Den type lås hedder en BOA.

Søg lidt på nettet under "BOA lock"..

Mvh
ThomasB
Jeg takker for komplimentet. Gode svar kan man jo altid bruge så jeg holder da bare stilen.

VIDEN ER VEJEN TIL VISDOM.

Piaggo og speedfigter 2 er lige hurtig, og ganske vist er speedfigter lidt tunger, men det forklare den lidt hurtigerer motor !!!!!!!!!!.
og ikke mindst meget mere slidstærk. bemærk lige det !!!!!!!!!!

Folk har det med at prale om sit eget, uanset om man til daglig bander det langt væk, når det ikke vil som en selv.
Min bikersvigerfar har fået min lås op.

Ja jeg er sådan set ligeglad hvor hurtig den er fra 0 - 100. Det er min kæreste der kører på den så den skal ikke laves hurtigere. Da jeg var ung knægt har jeg ved lettere regnskab tal mig frem til at have haft ca. 20 knallerter (nej det er ikke nogen jeg har neglet). Her har jeg erfaret at sådan nogle størrelser holder bare ikke til tuning, så jeg gider ikke, 55 er rigeligt til bytrafik.

Med de 7,9 referede jeg bare, hvad der stod på nogle tuningsoversigter nogel elever fra en ungdomsskole havde lavet.
I øvrigt med fine tunings illustratoner osv. Så fine at siden er nedlagt.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis