Peugeut Speedfight II LCE

Jeg har købt ovenstående, men fatter ikke hvordan den indbyggede lås virker, der er ingen instruktionsbog med.
Er det meningen at låsen skal kunne tages ud af knallerten, den sidder ligesom fast, hvis ikke, hvor sætter man den så i loop ?.

Er der nogen der kender den. Fed knallert i øvrigt, 0 - 100 på 7,9 sek, hvis man skulle få de lyster.

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af PeterR (den 02-05-2003).]

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

Jeg har købt ovenstående, men fatter ikke hvordan... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja hej Peter: Det er ca. 1 1/2 år for sent at svare.men meningen er jo at du stiller den op af en lygtepæl eller noget andet der er ikke lige til at flytte, og spænder låsen rundt om dette, + du har din ratlås og din startspærre,den burde kunne komme ned på ca. 6,8, med de rigtige dele,mvh Benny

Benny N.
Så kan MUFI godt trække snotten til sig. Den side jeg henviste til kunne jeg selvfølgelig ikke finde. Låsen har jeg fundet ud af.

Men tak. Har du evt nogle links ang. tuning af SF II.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

Hej Peterbiggrina jeg kørte på min i 1998-99,brugte jeg www.45scooter.dk, siden ser ikke ud til at have været opdateret de sidste 5 år. Du kan også nøjes med at vikle låsen om baghjulet, der er reservedele hos THansen mvh Benny.

Benny N.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis