Dampspærre på nedsænket loft ?

Hej alle sammen

Jeg bor øverst på anden sal og der er gipsloft i forvejen, som jeg retter op så det bliver lige og så er spørgsmålet om der skal dampspærre på loftet ?

En anden ting er at jeg også har købt stjernesports til loftet og er det lovkrav at der skal sidde de der "dåser" op over spotsene ?

Ps. Skal lige siges at det er et vådrum det skal laves i

 Kan godt lide hvis tingene går op i en højere enhed !
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Slet ingen som ved noget.....

 Kan godt lide hvis tingene går op i en højere enhed !
Problemet er jo ikke og sætte det op, men tror bare ikke det er skidesmart hvis der er 2 dampspær, for det tror jeg ikke der må være fordi hvis nu der er et lille hul i det nederste dampspær, så bliver der meget fugtigt oppe imellem de 2 dampspær og så rådner hele lortet...

 Kan godt lide hvis tingene går op i en højere enhed !
Hvis det er op til uopvarmet rum og der ingen damspærre er i forvejen, så skal der damspærre.

Er der damspærre i forvejen skal den enten fjernes, ellers skal du udelade den nederste dampspærre.

Er det dog vådrum, ville jeg personligt rykke den ned i det nye loft.
Hvordan undersøger man om de allerede er dampspære i taget? ligger det under tagstenene?


kh. hilsen Mr. GDS 0

I mit tilfælde må det jo ligge lige over gipsloften, men tror det nu ikke da bygningen er fra 1970érne !

Men hvornår kom dampspærren enligt ?

og så har jeg lige været rundt omkring og søge på noget dampspærre og skal man købe en hel rulle på 50m for skal kun bruge 6 m nemlig !

Mit badeværelse lyder på 202mx150m


 Kan godt lide hvis tingene går op i en højere enhed !
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis