Ny Dørk

Jeg skal have skiftet min dørk + en masse andet i min båd. Hvordan får jeg skåret en ny dørk der passer PRÆCIST?
Jeg kan ikke bruge den gamle som skabelon da den ikke passer ret godt og er dårligt lavet.
Findes der nogle Tømrer/snedker tricks.
Går og overvejer en papskabelon...

Mvh

Ham den nye

14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Prøv om du kan finde et indlæg skrevet af Lynæs, via det kan du komme ind på hans side hvor der er oplysninger om netop det stykke værktøj du skal bruge til optegning af din nye dørk.

V.h.  Håndværkeren

du kan bruge papir og lave skapilon af masonit så du kan tilføje og fjerne hvor det er modvendin før du laver det i træ husk at lave så man kan konne til under dørken uden at man skal have hele væk
hilsen rene

renek Bæltbåden af 1887(kertemindebåd)

danmark ældste bermudarig (bermydiansk sloop rig )

beklager jeg er orblind

Fjernet af
V.h.  Håndværkeren
Annonce
tak til jer begge!
Har været på lysnæs' side og tror det er noget jeg kan bruge. Måske kombineret med pap og masonit.

MVH
BS
du kan bruge papir og lave skapilon af masonit så du kan tilføje og fjerne hvor det er modvendin før du laver det i træ husk at lave så man kan konne til under dørken uden at man skal have hele væk

Rene - nu skal du ikke stoppe dine indlæg fordi du lider af ordblindhed, kan være man skal læse dem to gange, men de giver sku go mening - eneste ord jeg lige havde problemer med at forstå meningen med var faktisk "modvendin", men anden gang fattede jeg, at du mente "nødvendig", og så var helheden på plads.
Til håndværkeren kan jeg ikke lade være med smilende at sige noget om "de blinde som slås", og så kan du tænke dig til analogien.

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

Gerhard og hans små lignelser.

I øvrigt uden at forstå meningen med din signatur, så er der ikke noget der der hedder " Those that " det hedder ligesom senere those who. men det kan bruges hvis man skriver " the thing that I need, is a Danish-English dictionary "

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
tak for rektison jeg har hørt kan du ikke stave i 42 år så jeg er blevet hårhudet så der er i ngen sure miiner fra mig
hilsen rene

Jamen det er lige det jeg sidder og leder efter, da vi gerne vil renovere på  dørken i styrehuset, på vores Nimbus 26, (motorbåd) der er "sunket" visse steder, og jeg kan ikke finde det indlæg Lynæs har lavet, ---hjælp, tak.
Venlig hilsen LUNA.
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også