Vaskemaskine & tørretumbler til den rigtige pris....

Hej med jer.

Svigermekanikken leder efter et billigt men godt sæt, vaskemaskine og kondenstørretumbler. Billigt, men godt er jo ønsket og budgettet skal helst ikke over 8000,-
Og så er det at jeg kiggede lidt... Men fandt ikke lige det der bare råbte "godt tilbud" Men istedet så kom jeg forbi en folder fra H. Nyborg. Her havde de en vaskemaskine med 3 x A og til en pris på 3400,- Samt en kondenstørretumbler, energiklasse C til 2500,- Totalt er vi her under 6000,- Ikke nemt at slå.....

På andre produkter kender jeg hvad der ligger inde bag Nyborgs eget mærke, Wasco. Kummefryseren er fx en Frigor og i super kvalitet, men til den rigtige pris...

Er der nogen der kende til hvem der laver indmaden bag Nyborgs private label : Wasco i tørretumbler og vaskemaskine. Eller måske nogen der har erfaringer med dem??

På forhånd tak....

Venligst Njord

MVH Njord
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ved det ikke, men Beko fra Tyrkiet er et bud. Der er nok ikke tvivk om at de kommer fra et land hvor lønomk. er lave.
Vi købte sådan et sæt i elektrolux og bosch fra Skousen. De var på tilbud, men vi føler os stadig dumme. Hvis j fik muligheden igen, ville j vælge Onklen.


kh. hilsen Mr. GDS 0
ikke at jeg skal gøre reklame for nogen men vi har lige købt vaskemaskine hos punkt1 og jeg ved ikke om de bare skal have solgt noget pga krisen, men han gav klækkelige afslag på 3 maskiner vi skulle vælge imellem.
endte med en maskine til 3250 som stod til 5400 da vi kom ind i butikken.

prøv da om de er lige så ivrige i din lokale.

jesper
Jeg ville så ALDRIG vælge et billig mærke igen.. jeg har selv haft bøvl med Whirlpool og Beko..

Endnu værrer er at jeg lige har hjulpet en kammerat med at pille alt ned i hans helt nye køkken... det var whirlpool og Beko varer også... 3 ud af 6 hårdehvide varer, var der fejl på inden for et halvt års brug...

Så min erfaring er, hellere give den sidste 1000kr hvis det er dét der skal til
Annonce
Et godt sted at kigge efter priser er på denne hjemmeside:

www.skiftselv.dk - skal lige siges, at jeg aldrig har handlet der eller andet. Men de har et stort udvalg, og gode priser. Du kan så købe her eller bruge priserne til at presse din lokale hårdehvidevare forretning.

Du kan snildt holde dig under de 8000 selvom du køber kendte/anerkendte mærker. Du får som regel ikke alle de mange ekstra funktioner, som man nok alligevel kun bruger den første måned.

En anden ting du skal overveje/finde ud af er, om onkel Harald kan levere reservedele og reperationsservice om 5-8 år.
Hej Njord

Vi har desværre en erfaring med at de allerbilligste varer, også giver væsentlig flere klager og problemer end med de mere anerkendte mærker. Man kan selvfølgelig være heldig. Det afhænger jo også af hvor længe du gerne vil have maskinerne - skal de stå i en lejlighed som du skal sælge om 1 år eller skal du selv have dem de næste 10 eller 20 år.

Men jeg vil klart anbefale dig at købe noget som du kender - på vaskemaskiner vil jeg sige at ASKO, AEG, Bosch/Siemens og Miele er nogle steder hvor du ikke går galt i byen.

Godt nytår!

Mvh. Esben Gadsbøll
www.WhiteAway.Com
Ps. Hvis du har købt de omtalte maskiner, kunne jeg da godt tænke mig at høre, hvad du synes om dem - virker de?

Mvh. Esben Gadsbøll
www.WhiteAway.Com
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis