Puch Maxi K med dyse 88

Hej LDS'ere :D

Jeg har et problem med at min puch maxi k ikke kører særlig hurtig, og ikke særlig stabilt.
Jeg har nu en dyse 88 i min Puch maxi(Det var en dyse 58 før). Jeg satte den i, fordi jeg troede det ville sparke noget røv når der kom sådan en stor dyse i. Men det gjorde den ikke, Tværtimod!
Den kører ikke ret hurtigt, meget ustabilt(Hakker helt vildt meget i optræk) og der kommer ingen røg ud af udstødningen.
Jeg tror den drukner i benzin, og ikke får en god komprision(Det er derfor der ikke kommer røg ud af udstønningen).
Når jeg skruer blanding skruen UD(får mere luft, end benzin), så kører den lidt bedre, og oser noget mere. Men sidst jeg skruede den et godt stykke ud, var den lige ved at falde af.
Så jeg tror at  jeg skal have et powerfilter(et luftfilter der giver mere luft end normal), er der rigtigt?
Er der nogle ting der kan hjælpe? Kom endelig med en masse indlæg! :D

P.S. En af mine venner's storebror har en dyse 120 i, den kører 80 km/t. Så hvordan kan det lade sig gøre? :S
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
det er vel indvendigt motorvask du er gang i.!!!!!

du kan lige så godt at få fat i en udpint scooter i stædtfor.?

men puck maxi stellet der er meget flæks i  de høje hastihedere

og bremserene er for små til høje fart

når du køre 80 på maxien hvil den opføre som damecykel

at den sejler i stædt for kære og bremserne brænder af

og et hårt liv til slyngkobling.!?! BVVVVOOOUUUUOOOOAAAAAaaaaa hak hak host hak
Når man sætter så stor dyse i, skal du også sørge for at den kan nå at antænde det benzin, den får ind, ellers drukner den.
Hvis man kører boret hakket og planet, og beholder den lille dyse, får den for lidt benzin og derfor øger man størelsen på dysen.
Hvis din er lovlig, det ved jeg ikke om den er, så kører den ikke hurtiger af større dyse, man skal tilpasse dyse efter forbrændning.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis