Støvsugning af hund

Hej,
er der nogen der ved, hvor jeg kan købe en børste til at sætte på støvsugeren til at støvsuge hunde med? Vi har en newfoundlænder og en grand danoise, grand danoisen kan fint støvsuges med "støve-af-børsten", der følger med en Nilfisk, det er strax værre med Newfoundlænderen, her skal der altså en stivere børste til. Jeg ved at mange hestestalde har haft støvsugere til deres heste, men jeg kan heller ikke finde hjælp i hesteudstyrsbutikker. Hundene elsker at blive støvsuget og det er altså ret fedt at få strandsandet direkte i posen i stedet for ud på gulvene først.
Mth
Helle på Møn

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Vi har sådan en børste rimelig smart, men mener vi købte den i en dyrehandel, vi har købt en til vores hest også hos dyrelægen

Bor du i et hus der er opført inden 1990? Så har du nok gode muligheder for at spare op til 1/3 af din varmeregning ved at efterisolere boligen, blandt andet med en loftisolering
Her i huset skal jeg bare komme til at sige Støvsuger, så er hunden langt inde under sofaen.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis